کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی لنده

10 شهريور 1396 ساعت 0:20


مجتمع بزرگ آب‌رسانی روستایی «قیام - موگرمون» در شهرستان لنده، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش کبنانیوز، فیض‌الله پاسره در آئین افتتاح این پروژه تصریح کرد: مجتمع «قیام - موگرمون» بااعتبار ۳۵ میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع ملی در شهرستان لنده به بهره‌برداری رسید.
 
پاسره گفت: حفر دو حلقه چاه عمیق، راه‌اندازی دو ایستگاه پمپاژ، ایجاد ۳۰۰۰ مترمکعب مخزن و ایجاد و اصلاح و بازسازی ۶۲/۵ کیلومتر خط لوله و شبکه داخلی بخش‌هایی از این پروژه است.
وی گفت: این پروژه ۳۱ روستا با جمعیتی قریب به ۷۵۸۲ نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
 
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطرنشان کرد: این پروژه از ۹۳ شروع شد و امسال پس از ۳ سال آب بهتر و ایدئال‌تری به ۳۱ روستای محروم شهرستان لنده رسیده است.
 
مدیرعامل آبفای روستایی گفت: مجتمع آب‌رسانی «قیام - موگرمون» در همه مراحل خود از بهترین و باکیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده، امیدواریم شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان این مناطق خواهیم بود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این آئین تصریح کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی را باید مدیون نگاه ویژه مقام معظم رهبری دانست که از منابعی که برای وام و اشتغال بوده به توسعه روستاها تخصیص داده است.
 
مجید محنایی ضمن تقدیر از خدمات آبفای روستایی در استان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به روستاها در همه ابعاد باید شدت بگیرد و امیدواریم خدمات به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند و در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.


کد مطلب: 271641

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271641/بهره-برداری-مجتمع-آب-رسانی-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1