تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۲۶۹۵۳۸

اهدا ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بهداشت و درمان لیکک

۰
کبنا ؛به همت هیئت فرهنگی مذهبی جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان لیکک اهدا می‌شود.
جلال دانش مسئول هیئت جوانان حسینی در گفت و گو اختصاصی با کبنا نیوز گفت: در پی درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمیی از هیئت جوانان و نوجوانان حسینی مبنی بر فقدان تجهیزات پزشکی موردنیاز مردم با تلاش‌های صورت گرفته و ارتباط با خیرین حوزه سلامت ۲ دستگاه مانیتورینگ ۲ دستگاه نوار قلب و دو دستگاه الکترود شوک خریداری و طی ویژه‌برنامه‌ای در روز شنبه ۵/۶/۹۶ به درمانگاه لیکک و روستاهای شهرستان بهمیی واگذار خواهند شد.
مسئول هیئت جوانان حسینی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط بااینکه مجموعه‌های انقلابی و مردمی باید وارد خدمات اجتماعی به مردم بخصوص در مناطق محروم شوند این اقدام صورت گرفته است.
جلال دانش افزود: انشا الله این خدمات ادامه خواهد داشت و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در ایام عید نیز با استقرار اکیپ‌های دندان‌پزشکی در خدمت‌رسانی در این بخش خواهیم کوشید.
وی افزود: همچنین با زمان‌بندی اعلام‌شده و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اکیپ خیرین سلامت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در ایام عید نوروز در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده خدمات ارزنده‌ای در بخش دندانپزشکی به مردم مناطق محروم ارائه خواهد شد.
گفتنی است که هیئت جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی از مجموعه‌های بزرگ انقلابی، فرهنگی، مذهبی اجتماعی و از هیئت‌های برگزیده سازمان تبلیغات اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1