کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهدا ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بهداشت و درمان لیکک

3 شهريور 1396 ساعت 0:50


به همت هیئت فرهنگی مذهبی جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان لیکک اهدا می‌شود.
جلال دانش مسئول هیئت جوانان حسینی در گفت و گو اختصاصی با کبنانیوز گفت: در پی درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمیی از هیئت جوانان و نوجوانان حسینی مبنی بر فقدان تجهیزات پزشکی موردنیاز مردم با تلاش‌های صورت گرفته و ارتباط با خیرین حوزه سلامت ۲ دستگاه مانیتورینگ ۲ دستگاه نوار قلب و دو دستگاه الکترود شوک خریداری و طی ویژه‌برنامه‌ای در روز شنبه ۵/۶/۹۶ به درمانگاه لیکک و روستاهای شهرستان بهمیی واگذار خواهند شد.
مسئول هیئت جوانان حسینی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط بااینکه مجموعه‌های انقلابی و مردمی باید وارد خدمات اجتماعی به مردم بخصوص در مناطق محروم شوند این اقدام صورت گرفته است.
جلال دانش افزود: انشا الله این خدمات ادامه خواهد داشت و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در ایام عید نیز با استقرار اکیپ‌های دندان‌پزشکی در خدمت‌رسانی در این بخش خواهیم کوشید.
وی افزود: همچنین با زمان‌بندی اعلام‌شده و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اکیپ خیرین سلامت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در ایام عید نوروز در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده خدمات ارزنده‌ای در بخش دندانپزشکی به مردم مناطق محروم ارائه خواهد شد.
گفتنی است که هیئت جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی از مجموعه‌های بزرگ انقلابی، فرهنگی، مذهبی اجتماعی و از هیئت‌های برگزیده سازمان تبلیغات اسلامی است.


کد مطلب: 269538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269538/اهدا-۷۰۰-میلیون-ریال-تجهیزات-پزشکی-بهداشت-درمان-لیکک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1