تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۲۴۱۷

ماجرای «استاندار» کهگیلویه و بویراحمد و وزیر احمدی‌نژاد (+عکس)

۳
۰
کبنا ؛پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برای انجام سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد و با استاندار این استان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد، موضوعاتی مختلفی در رابطه با حمایت مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

مسکن، اشتغال و ساختمان اداری کمیته امداد از موضوعات مهم این جلسه بود.
«فتاح» در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی قول داد عنایت خاصی به استان داشته باشد البته او گفت: در زمینه مسکن اگر زمین تأمین شود برای تمام مددجویان روستایی و شهری مسکن می‌سازیم.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای صحبت‌های خود «فتاح» را نمونه یک مدیر جهادی، انقلابی و کارآمد دانست و گفت: در تهران در منطقه شهید محلاتی که محل زندگی‌مان بود برای اصلاح مو سرمان به آرایشگاهی در این منطقه رفتم، همزمان در این آرایشگاه مردی کنارم نشسته بوذ که خیلی قیافه ایشان برایم آشنا بود(چندین بار او را از تلویزیون دیده بودم)، نگاهی به او کردم و گفتم؛ شما برادر آقای مهندس فتاح نیستید، که او گفت؛ من خودم مهندس فتاح هستم.
خادمی در ادامه این خاطره خود از «فتاح» رئیس کمیته امداد کشور گفت: برای من تعجب بود که فردی همانند مهندس «فتاح» که سال‌ها وزیر بود و مسئولیت‌های مختلف داشت با این سادگی و بدون تکبر به آرایشگاهی بیاید و با صاحب آرایشگاه هم سر شوخی را باز کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از مددجویان کمیته امداد استان نیز خواست‌های خود را مطرح کرد که «فتاح» قول داد عنایت خاصی به این کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

به گزارش کبنا، رئیس کمیته امداد کشور کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از اولویت‌های این نهاد در کشور است.
«فتاح» گفت: دکتر خادمی در این استان ظرفیتی است که نگاه جامعی در رفع محرومیت استان دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تعریف و تمجید از یکدیگر ادامه دارد
مصیب ر
Iran, Islamic Republic of
هر شخصیتی که با هواپیما به استان ما سفر میکنه مادوان سفلی را به عنوان ویترین شهر یاسوج در بدو ورود می بینه و حساب کار در مورد استان و استاندار دستش میاد.امیدوارم مقامات نهادهای حمایتی همیشه با هواپیما بیان یاسوج
کرمی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار بیشر کابینه آقای احمدی نژاد مثل آقای فتاح بودنند نه مثل دولت تدبیر وامید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1