کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجرای «استاندار» کهگیلویه و بویراحمد و وزیر احمدی‌نژاد (+عکس)

3 مرداد 1396 ساعت 21:36


پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برای انجام سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد و با استاندار این استان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد، موضوعاتی مختلفی در رابطه با حمایت مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

مسکن، اشتغال و ساختمان اداری کمیته امداد از موضوعات مهم این جلسه بود.
«فتاح» در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی قول داد عنایت خاصی به استان داشته باشد البته او گفت: در زمینه مسکن اگر زمین تأمین شود برای تمام مددجویان روستایی و شهری مسکن می‌سازیم.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای صحبت‌های خود «فتاح» را نمونه یک مدیر جهادی، انقلابی و کارآمد دانست و گفت: در تهران در منطقه شهید محلاتی که محل زندگی‌مان بود برای اصلاح مو سرمان به آرایشگاهی در این منطقه رفتم، همزمان در این آرایشگاه مردی کنارم نشسته بوذ که خیلی قیافه ایشان برایم آشنا بود(چندین بار او را از تلویزیون دیده بودم)، نگاهی به او کردم و گفتم؛ شما برادر آقای مهندس فتاح نیستید، که او گفت؛ من خودم مهندس فتاح هستم.
خادمی در ادامه این خاطره خود از «فتاح» رئیس کمیته امداد کشور گفت: برای من تعجب بود که فردی همانند مهندس «فتاح» که سال‌ها وزیر بود و مسئولیت‌های مختلف داشت با این سادگی و بدون تکبر به آرایشگاهی بیاید و با صاحب آرایشگاه هم سر شوخی را باز کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از مددجویان کمیته امداد استان نیز خواست‌های خود را مطرح کرد که «فتاح» قول داد عنایت خاصی به این کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

به گزارش کبنا، رئیس کمیته امداد کشور کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از اولویت‌های این نهاد در کشور است.
«فتاح» گفت: دکتر خادمی در این استان ظرفیتی است که نگاه جامعی در رفع محرومیت استان دارد.
 


کد مطلب: 262417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/262417/ماجرای-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-وزیر-احمدی-نژاد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1