تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۶۲۰۲۸

شهردار قلعه‌رئیسی فارغ از جناح‌بندی‌ها انتخاب می‌شود / پرهیز از اختلاف

۰
کبنا ؛صبح امروز با هدف وحدت نشست شورای شهر جدید شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
در این نشست به وحدت میان اعضاء تاکید و بر مسائلی همچون مشکلات سطح شهر و انتخاب شهردار جدید بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش کبنا، این دومین نشست اعضای جدید شورای شهر قلعه رئیسی است که اولین نشست به میزبانی فیض‌الله آبرود عضو چهارم انتخابات و دومین نشست به میزبانی سید حسن آرمند عضو اول انتخابات برگزار شد.
در این نشست ابتدا سید حسن آرمند ضمن خیر مقدم به اعضاء عنوان کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردم در تمام عرصه‌ها حضور پرشور و تاثیرگذاری دارند و ما منتخبان مردم که با رای مردم انتخاب شدیم وظیفه سنگینی را بر عهده داریم و باید تلاش کنیم در راستای کمک و برطرف شدن مشکلات مردم قدم‌های خوبی برداریم.
وی بیان کرد: در همه حوزه‌ها باید وحدت ایجاد شود و وحدت تحت‌الشعاع قرار بگیرد چرا که وحدت می‌تواند سبب برطرف شدن بسیاری مشکلات شود و امیدوارم دور پنجم شورای شهر بتوانیم قدم‌های خوبی با ایجاد وحدت بر داریم.
منتخب دور پنجم شورای شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: انتخاب شهردار یکی از وظایف مهم شورای شهر است که باید تلاش شود تا به دور از جناح بندی سیاسی، قومی و قبیله‌ای انتخاب و کسی انتخاب شود که توانمند در کار و عمل باشد و بتواند اعتبارات خوبی را در جهت برطرف کردن مشکلات شهری قلعه رئیسی جذب کند.
آرمند با بیان اینکه زیباسازی شهر باید اولویت این دوره از شورا شهر قلعه رئیسی قرار بگیرد اضافه کرد: هر دوره شورای شهری با یک هدف خاص ورود پیدا می‌کند و باید این دوره از شورای شهر قلعه رئیسی بیشترین ظرفیت را در فضای سبز و مبلمان شهری قرار دهد.
بیت الله شهیدنیک منتخب سوم شهر قلعه رئیسی هم یادآور شد: انتخاب شهردار یکی از عمده و اصلیترین وظیفه شورای شهر است که باید تلاش شود با انتخاب شهرداری توانمند شاهد برطرف شدن مشکلات شهری باشیم و این انتخاب باید با ایجاد وحدت و همدلی محقق شود.
وی ادامه داد: تعامل و همدلی شورای شهر و شهردار سبب توسعه و پیشرفت شهر می‌شود و امیدواریم بتوانیم در سایه این وحدت و همدلی مشکلات برطرف شود.
شهیدنیک به انتخاب شهردار اشاره و گفت: گزینه‌های برخی در فضای مجازی ارائه دهند که باید شورای شهر تحت تاثیر چنین فضای قرار نگیرد و بتواند به نحو درستی در انتخاب شهردار دقت کند و بتواند شهردار خوبی انتخاب شود.
زینب مهرجو منتخب پنجم شورای شهر قلعه رئیسی هم به وحدت و همدلی میان اعضاء اشاره و تاکید کرد: تعامل و همراهی جهت عزت و آبادانی شهر ضروری بوده و باید عملا در گفتار و رفتار در مسیر وحدت و همراهی گام برداریم تا در همه زمینه‌ها به توسعه دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و امروز ما به عنوان منتخبان باید با وحدت و همدلی در جهت حل مشکلات آن‌ها بدون تعصبات سیاسی و قومی و قبیله‌ای گام برداریم.
مهرجو به انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: نواقصات شهری را باید یادداشت برداری کنیم و تلاش کنیم با تجزیه و تحلیل و بدون از تعصبات شهردار خوب و توانمند انتخاب کنیم.
فیض‌الله آبرود منتخب چهارم شورای شهر قلعه رئیسی به وحدت میان اعضاء شورای شهر اشاره و یادآور شد: تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر باعث ایجاد وحدت می‌شود و این همدلی در رونق و توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌ها موثر است.
وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد و امیدواریم تلاش شود تا با ایجاد و وحدت و همدلی در جهت برطرف کردن مشکلات منطقه گام موثر برداریم.
آبرود به نقش اطلاع رسانی عملکرد شورای شهر و شهرداری اشاره و تاکید کرد: اطلاع رسانی عملکرد و مشکلات از طریق رسانه به مردم می‌تواند اعتماد خوبی را بین مردم به وجود آورد که مردم باید از عملکرد شورای شهر و شهردار خود اطلاع داشته باشند و باید برای برداشتن این مهم از ظرفیت این مقوله به درستی استفاده کنیم و دیگر موردی که باید مورد توجه قرار بگیرد اجرای کردن مصوبات شورای شهر است.
وی به انتخاب شهردار اشاره و تبیین کرد: باید تلاش شود تا برنامه‌های که در زمان انتخابات به مردم گفتیم و آن‌ها را امیدوار کردیم عملی شود و این برنامه‌ها با انتخاب یک شهردار موفق و توانمند محقق خواهد شد و در این راستا باید به دور از تعصبات قومی و قبیله‌ای گام برداریم و هیچ گونه عجله‌ای برای این مورد نداشته باشیم و تلاش شود از نخبگان استفاده کنیم.
شیروان کریمی‌مفرد منتخب دور چهارم و پنجم شورای شهر قلعه رئیسی به همدلی میان اعضای شورای شهر اشاره و گفت: امروز که باب خدمت به روی ما باز شده یک فرصت ارزشمند برای خدمتگزاری فراهم شده است و این فرصت را قدر بدانیم و پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردم در تمام عرصه‌ها حضور پرشور و تاثیرگذاری دارند و ما منتخبان مردم که با رای مردم انتخاب شدی وظیفه سنگینی را برعهده داریم و باید تلاش کنیم تا پایان کار جوابگوی مردم باشیم.
کریمی مفرد رازداری را مهم‌ترین وظیفه شورای شهر دانست و اضافه کرد: یکی از عمده مشکلاتی که در شوراهای شهر وجود دارد عدم رازداری است که باید تلاش شود تا این مقوله را سرلوحه بسیاری از کار‌ها در شورای شهر قرار دهیم.
منتخب دوم دور پنجم شورای شهر قلعه رئیسی ادامه داد: باید سعی شود مصوباتی که در نشست‌ها انجام می‌گیرد را عملی کنیم و در جهت راه اندازی و باز بودن دفتر کار شورا اقدامات مثبتی انجام دهیم و ارتباطات خوبی را در جهت حل مشکلات با مسوولان برقرار کنیم.
وی به انتخاب شهردار اشاره و گفت: یکی از ملاک‌هایی که باید در انتخاب شهردار قلعه رئیسی داشته باشیم انتخاب شهرداری با مدیریت قوی است و در انتخاب این مقوله مهم باید بدون از تعصبات و با توجه به عملکرد و ارائه برنامه مناسب انتخاب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1