تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۵۸۳۶۲

جلسه پرحاشیه شورای ورزشی گچساران/ از خریدار نداشتن حرف رئیس اداره ورزش تا هشدار فرماندار به مدیران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
فرماندار گچساران در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گچساران که با حضور اعضای شورای ورزش شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم در این شهرستان اجرا شد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه این طرح‌ها در مناطق روستایی و بافت فرسوده دوگنبدان صورت گرفته، افزود: از مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال مبلغ ۴۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از این اعتبارات در مناطق روستایی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محلات بافت دوگنبدان از جمله مناطق فرسوده لبنان، سادات و رادک هزینه شده است.
رحیمی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی بیشتر در مناطق روستایی بوده، عنوان کرد: زیرساخت‌های ورزشی گچساران به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان در چند سال گذشته متحول شده است.
وی به اجرای طرح‌های ورزشی و چمن مصنوعی در مناطق روستایی اشاره و ابراز کرد: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، تلخاب شرین، باباکلان، آبشرین، آرو، سربیشه، سرآب ننیز، امامزاده جعفر، مظفرآباد، خیرآباد و ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطقی بود که چمن مصنوعی صورت گرفته است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: احداث خوابگاه ورزشی، سالن شطرنج و سالن تنیس از دیگر اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان گچساران است.
فرماندار گچساران با اشاره به برنامه تدوین شده چهار ساله دکتر تاجگردون اشاره و خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به زیر ساخت‌های ورزشی به ویژه ساخت سالن‌های ورزشی توجه ویژه‌ای شده است.
اما این جلسه دارای حاشیه بود: ابتداء رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ورزش در گچساران دارای مشکلات فراوانی است و کمبود منابع در ورزش این شهرستان به معضل بزرگی تبدیل شده است.
فریدون عبدالخانی افزود: هیچ کدام ازا دارات گچساران برای ورزش هزینه نمی‌کنند در حالیکه در استان‌های دیگر ادارات در ورزش سرمایه گذاری کرده و ورزش را حمایت می‌کنند.
عبدالخانی عنوان کرد: تیم‌های ورزشی گچساران اسپانسر ندارند که این موضوع باعث آسیب به ورزش شهرستان شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران به سفر سال قبل وزیر ورزش و جوانان به گچساران اشاره کرد و بیان کرد: در سفر وزیر ورزش ما متحمل هزینه سنگینی شدیم اما متاسفانه یک ریال بودجه در این سفربه شهرستان گچساران اختصاص داده نشد.
عبدالخانی درپایان به فرماندار گچساران گفت: حرف من بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در این شهرستان خریدار ندارد و از شما تقاضا دارم که به ورزش گچساران کمک کنید.
فرماندار گچساران در ادامه با ابراز نگرانی از جایگاه و وضعیت ورزش در شهرستان نسبت به سالهای نه چندان دور گفت: گاهی انسان دوست دارد فریاد بزند و من از شعار دادن و عمل نکردن متنفرم
عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: بهاء داد ن به ورزش باعث جلوگیری از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه می‌شود.
رحیمی ازعدم حضور بعضی از اعضای شورای ورزش شهرستان گلایه کرد و عنوان کرد: ریاست شورای ورزش شهرستان بر عهده فرماندار و مصوبات آن لازم اجراء می‌باشد و حضور مدیران در این جلسه ضروری است.
فرماندار گچساران بیان کرد: مدیران باید به کمک ورزش بیایند و نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.
رحیمی تاکید کرد: درصورت بی‌توجه‌ای و عدم حضور مدیران نسبت به شورای ورزش با مدیران برخورد جدی خواهد شد.
فرماندار عنوان کرد: ما نمی‌توانیم بصورت مستقیم در بحث اعتبارات به ورزش کمک کنیم اما از طریق شهرداری نگاه ویژه‌ای به ورزش خواهیم داشت. و از شهرداری می‌خواهیم که در بحث ورزش هزینه کند.
وی با بیان اینکه مدیریت خوب می‌تواند در زمینه جذب اعتبارات و توسعه عمل کند، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان فرصت دارد که مشکلات و گزارشات اداره خود و همچنین نواقص زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌ها و فضای‌های ورزشی این شهرستان را به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران اعلام کنند.
--------------------------
گزارش: حبیب قلندری
 

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند مالباخته
Iran, Islamic Republic of
جناب قلندری عزیز، شما که استاد حاشیه سازی هستید لطف کنید در مورد بانک آرمان یه حاشیه سازی کرده تا شاید شهروندان مالباخته شما به پولشان برسند، با تشکر از شما
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
ورزش در گچساران مرده، مسئولین باید همت کنند
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که فقط ادعای ورزش دوستانه دارند هرگز نمی توانند نه به ورزش بلکه به خودشان هم کنند ؛کدام ورزش؟ کدام ورزشکار و کدام مسولین؟؟؟؟؟؟؟.؟؟
سید حمزه موسوی
Iran, Islamic Republic of
مدیران و رئسای نهاد ها،ادارات و سازمانهایی که ارتباط مستقیم با مقوله ورزش و جوانان دارند باید در جلسات شورای عالی ورزش شهرستان حضور داشته باشند و جوابگو باشند و .دانشگاهها ،شهرداری،اموزش و پرورش،نماینده شرکت نفت،رئیس دفتر نماینده مجلس و اعضای محترم شورای شهر از اعضای اصلی این شورا باید باشندتا بتوانند به کمک هم برای ورزش شهرستان وارد عمل بشوند
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
در طول چند سال انتظار داشتیم که یک بار ریس اداره ورزش سوال از شورای د
ودهیاری دیل کند که روستای شما که بزرگترین وپر جمعیت ترین روستای گچساران می باشد چه مشکلی دارید یا یک مرتبه بازدیدی به روستای دیل داشته باشد بارها نامه وتلفنی مشکلات گفته شده ولی متاسفانه .....
همكار
Iran, Islamic Republic of
وجدانن سرپرست اداره .... که نقش دکور رو دارن وقتی توهیچ زمینه ای فعال نیس میره تو جلسات چیکار؟؟؟ همیشه هم زل میزنه تو لنز دوربین. هرچند ..تو این جلسات نیس فقط ........
همكار
Iran, Islamic Republic of
قلندری برای یک بارهم شده نظرمو بنویس وگرنه نفرینت میکنم ب جدم کامنت قبلی
کارمند شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
در صورت امکان استخر کارگری شرکت نفت رو سر پوشیده کنید که به جای چهار ماه استفاده همه سال از ان استفاده شود .چرا که استخر کارگری شرکت نفت فقط چهار ماه اب گیری میشود و مابقی سال تعطیل میباشد. با تشکر
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود وسپاس از جناب عبدالخانی و تلاش ایشان جهت پیشرفت وتوسعه و زیرساخت های ورزشی گچ ساران و اینکه به امر اموزش هم بها داده شود اموزش مربیان فوتبال و برگزاری کلاسهای مربیگری درسطوح بالاتر
فزهنگی
Iran, Islamic Republic of
همیشه فرماندار اولتیماتوم تغییر مدیران را می دهد ولی عملا هیچ خبری نیست
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروز حیدری می توانید بگویید چه بر سر ورزش هاکی گچساران آمد، آیا مهد هاکی ایران، گچساران الان تیمی بعنوان هاکی دارد؟ واقعا متاسفم
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
نفت باید بیشتر به ورزش این شهر توجه داشته باشد، مردم گچساران حقشان بیشتر از ایناست
فریاد
Iran, Islamic Republic of
انصافا این شهر اداره ای بنام ورزش و جوانان دارد، خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
مدتهاست که ورزش از این شهر رخت بربسته.
Iran, Islamic Republic of
گچساران با این .....به هیچ جایی نمیرسه
همشهري
Iran, Islamic Republic of
قلندری چرا کامتی ک فرستادم زدی ناقصش کردی?
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه باند و باند بازی و طایفه گری و فساد ورزش استان و شهرستان رو نابود کرده و هر روز شاهد فرار اسعداد ها و حتی پیشکسوتانمان هستیم مثل آقای رود نیل که از گچساران رفت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1