کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه پرحاشیه شورای ورزشی گچساران/ از خریدار نداشتن حرف رئیس اداره ورزش تا هشدار فرماندار به مدیران (+تصاویر)

12 تير 1396 ساعت 9:14


 
فرماندار گچساران در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گچساران که با حضور اعضای شورای ورزش شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم در این شهرستان اجرا شد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه این طرح‌ها در مناطق روستایی و بافت فرسوده دوگنبدان صورت گرفته، افزود: از مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال مبلغ ۴۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از این اعتبارات در مناطق روستایی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محلات بافت دوگنبدان از جمله مناطق فرسوده لبنان، سادات و رادک هزینه شده است.
رحیمی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی بیشتر در مناطق روستایی بوده، عنوان کرد: زیرساخت‌های ورزشی گچساران به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان در چند سال گذشته متحول شده است.
وی به اجرای طرح‌های ورزشی و چمن مصنوعی در مناطق روستایی اشاره و ابراز کرد: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، تلخاب شرین، باباکلان، آبشرین، آرو، سربیشه، سرآب ننیز، امامزاده جعفر، مظفرآباد، خیرآباد و ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطقی بود که چمن مصنوعی صورت گرفته است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: احداث خوابگاه ورزشی، سالن شطرنج و سالن تنیس از دیگر اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان گچساران است.
فرماندار گچساران با اشاره به برنامه تدوین شده چهار ساله دکتر تاجگردون اشاره و خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به زیر ساخت‌های ورزشی به ویژه ساخت سالن‌های ورزشی توجه ویژه‌ای شده است.
اما این جلسه دارای حاشیه بود: ابتداء رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ورزش در گچساران دارای مشکلات فراوانی است و کمبود منابع در ورزش این شهرستان به معضل بزرگی تبدیل شده است.
فریدون عبدالخانی افزود: هیچ کدام ازا دارات گچساران برای ورزش هزینه نمی‌کنند در حالیکه در استان‌های دیگر ادارات در ورزش سرمایه گذاری کرده و ورزش را حمایت می‌کنند.
عبدالخانی عنوان کرد: تیم‌های ورزشی گچساران اسپانسر ندارند که این موضوع باعث آسیب به ورزش شهرستان شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران به سفر سال قبل وزیر ورزش و جوانان به گچساران اشاره کرد و بیان کرد: در سفر وزیر ورزش ما متحمل هزینه سنگینی شدیم اما متاسفانه یک ریال بودجه در این سفربه شهرستان گچساران اختصاص داده نشد.
عبدالخانی درپایان به فرماندار گچساران گفت: حرف من بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در این شهرستان خریدار ندارد و از شما تقاضا دارم که به ورزش گچساران کمک کنید.
فرماندار گچساران در ادامه با ابراز نگرانی از جایگاه و وضعیت ورزش در شهرستان نسبت به سالهای نه چندان دور گفت: گاهی انسان دوست دارد فریاد بزند و من از شعار دادن و عمل نکردن متنفرم
عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: بهاء داد ن به ورزش باعث جلوگیری از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه می‌شود.
رحیمی ازعدم حضور بعضی از اعضای شورای ورزش شهرستان گلایه کرد و عنوان کرد: ریاست شورای ورزش شهرستان بر عهده فرماندار و مصوبات آن لازم اجراء می‌باشد و حضور مدیران در این جلسه ضروری است.
فرماندار گچساران بیان کرد: مدیران باید به کمک ورزش بیایند و نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.
رحیمی تاکید کرد: درصورت بی‌توجه‌ای و عدم حضور مدیران نسبت به شورای ورزش با مدیران برخورد جدی خواهد شد.
فرماندار عنوان کرد: ما نمی‌توانیم بصورت مستقیم در بحث اعتبارات به ورزش کمک کنیم اما از طریق شهرداری نگاه ویژه‌ای به ورزش خواهیم داشت. و از شهرداری می‌خواهیم که در بحث ورزش هزینه کند.
وی با بیان اینکه مدیریت خوب می‌تواند در زمینه جذب اعتبارات و توسعه عمل کند، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان فرصت دارد که مشکلات و گزارشات اداره خود و همچنین نواقص زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌ها و فضای‌های ورزشی این شهرستان را به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران اعلام کنند.
--------------------------
گزارش: حبیب قلندری
 

 
 
 


کد مطلب: 258362

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/258362/2/جلسه-پرحاشیه-شورای-ورزشی-گچساران-خریدار-نداشتن-حرف-رئیس-اداره-ورزش-هشدار-فرماندار-مدیران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1