تاریخ انتشار
جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۲۵۷۹۶۲

رسیدگی به تخلفات انتخابات در چاروسا / حکم قاتل روستای درغک صادر می‌شود

۰
کبنا ؛ 
رئیس حوزه قضایی چاروسا به قتل روستای درغک اشاره کرد و گفت: در کمترین زمان ممکن قاتل را مشخص کردیم و در حال حاضر پرونده در جریان است و به زودی حکم آن صادر خواهد شد.
به گزارش کبنا، سیدسعید سعادت‌فر صبح امروز در حاشیه مراسم دیدار مردمی شهر قلعه رئیسی با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: قوه قضائیه از جهات مختلف نماد استقلال، عظمت، بزرگی، عزت و آبروی کشور است و هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارائه عملکرد این نهاد قضایی است.
رئیس دادگستری چاروسا امنیت را بهترین نعمت برای جامعه دانست و بیان کرد: مردم باید قدردان و شکرگذار نعمت امنیت در جمهوری‌ اسلامی ایران باشند زیرا این نعمت به برکت خون شهدا به دست آمده است.
وی افزود: بهترین شاخصه در این نظام مقدس امنیت است، این امنیت از برکات و آثار این انقلاب است که تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و این یک حرکت منحصر به فرد در مقابل جبهه استکبار و شیطانی می‌باشد.
سعادت‌فر به وضعیت فضای مجازی و ماهواره اشاره و تصریح کرد: تلفن‌ها و گوشی‌هایی که این روزها در دست کودکان خود گذاشتیم به عنوان بزرگترین و خطرناک‌ترین ماهواره است که باید بیشتر مواظب باشیم و نباید آینده فرزندان خود را به راحتی نابود کنیم.
رئیس حوزه قضایی چاروسا به قتل روستای درغک اشاره و یادآور شد: همه مردم شاهد بودند که در لحظه قتل در این روستا بسیار شرایط را نامساعد می‌دیدند ولی با وجود اینکه در ایام تعطیلات نوروز بودیم به درستی مدیریت کردیم و در کمترین زمان ممکن قاتل را مشخص کردیم و در حال حاضر پرونده در جریان است و به زودی حکم آن صادر خواهد شد.
وی به وضعیت انتخابات و تخلفات صورت گرفته در انتخابات اشاره و اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پرونده انتخابات را تکمیل و با متخلفان برخورد کنیم و اگر کسی به جز قانون راه دیگری را انتخاب کند مطمئن باشد با آن برخورد می‌کنیم.
سعادت‌فر به عملکرد حوزه قضایی چاروسا اشاره و اضافه کرد: تلاش کردیم در یکسال اخیر پرونده‌های قضایی را در کمترین زمان ممکن تکمیل و آن را خاتمه دهیم و پرونده‌ها سریع‌تر سامان می‌گیرد.
وی گفت: از روز ۱۱ مرداد سال ۹۵ تاکنون در پرونده‌ای اجرای کیفری ۱۳۹ پرونده ورودی داشتیم که ۱۲۰ پرونده مختومه شد و در زمینه اجرای حقوقی مدنی ۳۳ پرونده داشتیم که ۲۷ پرونده مختومه شد که این نشان از سرعت و دقت کار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1