کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسیدگی به تخلفات انتخابات در چاروسا / حکم قاتل روستای درغک صادر می‌شود

9 تير 1396 ساعت 20:56


 
رئیس حوزه قضایی چاروسا به قتل روستای درغک اشاره کرد و گفت: در کمترین زمان ممکن قاتل را مشخص کردیم و در حال حاضر پرونده در جریان است و به زودی حکم آن صادر خواهد شد.
به گزارش کبنا، سیدسعید سعادت‌فر صبح امروز در حاشیه مراسم دیدار مردمی شهر قلعه رئیسی با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: قوه قضائیه از جهات مختلف نماد استقلال، عظمت، بزرگی، عزت و آبروی کشور است و هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارائه عملکرد این نهاد قضایی است.
رئیس دادگستری چاروسا امنیت را بهترین نعمت برای جامعه دانست و بیان کرد: مردم باید قدردان و شکرگذار نعمت امنیت در جمهوری‌ اسلامی ایران باشند زیرا این نعمت به برکت خون شهدا به دست آمده است.
وی افزود: بهترین شاخصه در این نظام مقدس امنیت است، این امنیت از برکات و آثار این انقلاب است که تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و این یک حرکت منحصر به فرد در مقابل جبهه استکبار و شیطانی می‌باشد.
سعادت‌فر به وضعیت فضای مجازی و ماهواره اشاره و تصریح کرد: تلفن‌ها و گوشی‌هایی که این روزها در دست کودکان خود گذاشتیم به عنوان بزرگترین و خطرناک‌ترین ماهواره است که باید بیشتر مواظب باشیم و نباید آینده فرزندان خود را به راحتی نابود کنیم.
رئیس حوزه قضایی چاروسا به قتل روستای درغک اشاره و یادآور شد: همه مردم شاهد بودند که در لحظه قتل در این روستا بسیار شرایط را نامساعد می‌دیدند ولی با وجود اینکه در ایام تعطیلات نوروز بودیم به درستی مدیریت کردیم و در کمترین زمان ممکن قاتل را مشخص کردیم و در حال حاضر پرونده در جریان است و به زودی حکم آن صادر خواهد شد.
وی به وضعیت انتخابات و تخلفات صورت گرفته در انتخابات اشاره و اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پرونده انتخابات را تکمیل و با متخلفان برخورد کنیم و اگر کسی به جز قانون راه دیگری را انتخاب کند مطمئن باشد با آن برخورد می‌کنیم.
سعادت‌فر به عملکرد حوزه قضایی چاروسا اشاره و اضافه کرد: تلاش کردیم در یکسال اخیر پرونده‌های قضایی را در کمترین زمان ممکن تکمیل و آن را خاتمه دهیم و پرونده‌ها سریع‌تر سامان می‌گیرد.
وی گفت: از روز ۱۱ مرداد سال ۹۵ تاکنون در پرونده‌ای اجرای کیفری ۱۳۹ پرونده ورودی داشتیم که ۱۲۰ پرونده مختومه شد و در زمینه اجرای حقوقی مدنی ۳۳ پرونده داشتیم که ۲۷ پرونده مختومه شد که این نشان از سرعت و دقت کار است.


کد مطلب: 257962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/257962/رسیدگی-تخلفات-انتخابات-چاروسا-حکم-قاتل-روستای-درغک-صادر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1