تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۵۷۰۹۴

ساخت آلاچیق مهم است یا آب مردم یاسوج / علوم‌پزشکی‌ها به دنبال ساخت آلاچیق هستند / ورود شورای تأمین به مسئله چم گنجشکی / جمع‌آوری ۵۵۲۰ انشعاب غیرمجاز در سطح استان

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و ۵۲۰ انشعاب غیرمجاز در سال گذشته کشف و جمع آوری شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید سعید فطر، با اشاره به فرسودگی شبکه‌های آب سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هزار و ۳۶۹ کیلومتر شبکه فرسوده و شکستگی در سطح استان تعمیر و بازسازی شد.
لدنی‌نژاد در ادامه  گفت: سال ۹۵ بر اساس آسیب‌ شناسی‌هایی که از قبل در بحث کشف و ضبط انشعاب‌های غیرمجاز صورت گرفته بود، پنج هزار و ۵۲۰ انشعاب غیرمجاز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و جمع آوری و همچنین در دو ماهه سال ۹۶ نیز ۹۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح استان جمع آوری شد.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در بحث آب و فاضلاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: سال ۹۲ تاکنون تعداد مشترکین فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ درصد و تعداد مشترکین آب ۲۶ درصد افزایش داده شد و تحلیل این اعداد نشان از جهش، تلاش و برنامه‌ریزی در دولت تدبیر و امید در بحث آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع خشکسالی پیاپی در کشور و این استان اشاره کرد و گفت: در کشور شش کلان شهر در و ۲۸۹ شهر در حال حاضر با تنش آبی روبرو هستند و در استان ما سال قبل شش شهر ما دارای تنش آبی بود که با مدیریت و تلاش شبانه‌روزی دو تا از شهر از تنش آبی خارج شده است و یاسوج، مادوان، سوق و دیشموک چهار شهری هستند که هنوز با تنش آبی روبرو هستند.
لدنی‌نژاد گفت: چیتاب و لنده دو شهر استان کهگیلویه و بویراحمد که از تنش آبی خارج شدند و با برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت به دنبال مدیریت شهرهای دارای تنش آبی هستیم.
وی به موضوع آب سوق اشاره کرد و گفت: آب شهر سوق با رسوب بالایی روبرو است که این از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد و اما با تلاش شبانه‌روزی مأموران آب و فاضلاب سوق برای بازسازی و مشکلات برخی از شبکه آب سوق اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.
لدنی‌نژاد گفت: افزایش قطر آب دهی از دهدشت به سوق و نصب دستگاه‌های حذف رسوب  از برنامه‌های است که برای رفع مشکلات آب سوق در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع تصفیه خانه اضطراری آب منطقه چم‌گنجشکی اشاره و اظهار کرد: به دلیل عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی سایت محل تصفیه‌خانه اضطرازی آب یاسوج که قرار بود این پروژه در تابستان امسال احداث و بهره‌برداری برسد و به مدار آب یاسوج وارد شود، اما هنوز آغاز نشده است و من گلایه‌مند هستم در این باره و الان ناگزیر هستم که این حرف‌ها را بزنم.
لدنی‌‌نژاد گفت: علی‌رغم مصوبه صریح شورای تامین مبنی بر احداث تصفیه خانه اضطراری آب در چم گنجشکی یاسوج اما دانشگاه علوم پزشکی در این کار ممانعت بوجود آورده است.
وی افزود: آیا تأمین آب مردم مهم است یا ساخت ویلا و آلاچیق‌های تفریحی و این در حالی است که این تصفیفه خانه در بستر رود بشار یاسوج قرار دارد.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: شورای تأمین صریحاً مصوبه صادر کرده است که هیچ دستگاهی حق جلوگیری از احداث این پروژه را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

وصال
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف که لایق مدیریت آبفای استان هستی جناب مهندس لدنی نژاد
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1