تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۵۶۳۳۷

راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت و صدور قبض آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
بروزترین سیستم قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد رسید.
بروزترین سیستم و نرم افزار قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به صورت آنی، در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.
فیض الله پاسره در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اولین بار در بخش‌های روستایی قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به صورت کاملاً الکترونیک و آنی صورت می‌پذیرد.
مدیرعامل آبفای روستایی استان تصریح کرد: افزایش سرعت کار، حذف دخالت‌های انسانی در کم و زیاد کردن عمدی یا سهوی مبالغ فیش‌ها، رفع گلایه مندی از عملکرد برخی آبدارها، کاهش هزینه‌ها، رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش استفاده از فیش‌های کاغذی معمول و مواردی از این دست برخی اهداف عملیاتی شدن این پروژه بود.
پاسره به برخی امکانات این سامانه و نرام افزار ویژه آن، اشاره کرد و گفت: ارسال لیست قرائت از طریق شبکه اینترنت، صدور آنی قبض و پرداخت در محل، ارسال موقعیت و محدوده فعالیت روزانه ماموران قرائت، امکان تهیه و ارسال عکس از محل انشعاب از جمله تعدادی از امکانات این سیستم و نرم افزار مختص آن است.
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این پروژه را در شهرستان بویراحمد به صورت پایلوت به مرحله اجرا درآوردیم که در این مرحله قریب به ۱۳۰ روستا تحت پوشش قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک تمامی روستاهای استان به این سیستم نوین تجهیز خواهند شد.
بنا بر این گزارش، اولین دوره آموزش عملی سیستم و نرم افزار قرائت، صدور قبض و پرداخت آنی، با حضور آبداران شهرستان بویراحمد برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1