کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت و صدور قبض آب در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

31 خرداد 1396 ساعت 14:08



بروزترین سیستم قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد رسید.
بروزترین سیستم و نرم افزار قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به صورت آنی، در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.
فیض الله پاسره در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اولین بار در بخش‌های روستایی قرائت کنتور، صدور قبض و پرداخت آب بها به صورت کاملاً الکترونیک و آنی صورت می‌پذیرد.
مدیرعامل آبفای روستایی استان تصریح کرد: افزایش سرعت کار، حذف دخالت‌های انسانی در کم و زیاد کردن عمدی یا سهوی مبالغ فیش‌ها، رفع گلایه مندی از عملکرد برخی آبدارها، کاهش هزینه‌ها، رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش استفاده از فیش‌های کاغذی معمول و مواردی از این دست برخی اهداف عملیاتی شدن این پروژه بود.
پاسره به برخی امکانات این سامانه و نرام افزار ویژه آن، اشاره کرد و گفت: ارسال لیست قرائت از طریق شبکه اینترنت، صدور آنی قبض و پرداخت در محل، ارسال موقعیت و محدوده فعالیت روزانه ماموران قرائت، امکان تهیه و ارسال عکس از محل انشعاب از جمله تعدادی از امکانات این سیستم و نرم افزار مختص آن است.
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این پروژه را در شهرستان بویراحمد به صورت پایلوت به مرحله اجرا درآوردیم که در این مرحله قریب به ۱۳۰ روستا تحت پوشش قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک تمامی روستاهای استان به این سیستم نوین تجهیز خواهند شد.
بنا بر این گزارش، اولین دوره آموزش عملی سیستم و نرم افزار قرائت، صدور قبض و پرداخت آنی، با حضور آبداران شهرستان بویراحمد برگزار شد.


کد مطلب: 256337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/256337/راه-اندازی-نرم-افزار-مدیریت-صدور-قبض-آب-روستاهای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1