تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۲۵۴۸۹۱

خطر نهفته در یاسوج / در مدارس غیرانتفاعی بویراحمد چه خبر است؟

۴
۰
کبنا ؛نشست پدافند غیرعامل مرکز استان در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جسه پدافند غیرعامل مرکز استان به ریاست فرماندار بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شاهرخ کناری مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست توجه به پدافند غیرعامل را ضروری دانست و گفت: یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، شایعه مسمومیت آب آشامیدنی شهر مادوان بود که بدون شک رعایت نکات پدافند غیرعامل از هر گونه اتفاق ناگواری جلوگیری خواهد کرد.
 
کناری در ادامه تصریح کرد: اگر به سازمان پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه نشود امکان اینکه در یک نیمروز همه دستاوردهای سیاسی و امنیتی در معرض خطر قرار بگیرد، هست.
وی اظهار داشت: اگر ما مسئولین در استان به درستی انجام وظایف می‌کردیم، هیچ‌گاه شاهد حادثه کارخانه فولاد نبودیم و یا موضوعی همانند تب کریمه کنگو که مهار هم شده است، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
وی با اشاره به معضلات حاشیه‌نشینی شهرستان بویراحمد، گفت: به دلیل حاشیه‌نشینی ۷۰ هزار نفر به جمعیت شهر یاسوج اضافه شده است، که این از معضلات شهرستان بویراحمد و دغدغه مسئولان نیز است.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به‌منظور کاهش معضلات حاشیه‌نشینی و تعرض منابع طبیعی باید طرح کمربند سبز اجرا شود.
وی با اشاره به مخازن شرکت نفت یاسوج، گفت: مخازن شرکت نفت یاسوج که در بالای این شهر احداث شده است به عنوان خطر نهفته‌ای برای این شهر شمرده می‌شود.
وی بابیان اینکه دستگاه‌ها و سازمان‌ها شهرستان بویراحمد از مولد برق بی‌بهره هستند، گفت: امسال همه دستگاه‌های موظف هستند، که یک درصد از اعتبار تملک شده را برای پدافند غیرعامل هزینه شود، و برق اضطراری خریداری کنند.
وی اظهار داشت: بعضی از  مدارس غیرانتفاعی بویراحمد با معضلات سازه، فضای آموزشی و ساختمان‌های فرسوده همراه است، که در برخی از مدارس بیشتر از گنجایش استاندارد، دانش‌آموز نام‌نویسی کردند.
کناری خطاب به صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این سازمان صنایع و فرآورده‌های پر خطر را دسته‌بندی کند، و به فرمانداران هر شهرستان گزارش و اطلاع دهند.
مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان تنها یک نانوایی سوخت دیزلی و سیار وجود دارد؛ شهرستان بویراحمد به نانوایی‌های دیزلی نیاز دارد که در صورت حوادث ناگوار با قطع برق و گاز، کمبود نان ایجاد نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

1256
Iran, Islamic Republic of
سلام در مدارس دولتی کیفیت آموزش خیلی پایین است آموزش وپرورش بویراحمد شیفت مخالف مدارس دولتی را به بصورت اجاره ای به مدارس غیر انتفاعی واگذار کند تا این مشکل حل شود
ایزدی
United Kingdom
متاسفانه اقای استاندار به روند قومیتگرایی ادامه میده و کسی نیست جلو این روندو بگیره اقای صمیمی تو دولت احمدی نژاد بود حالا هم هست
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲۵۶انصافا مدارس دولتی بهتر از مدارس غیر انتفاعی که فقط پول می گیرند .در مدارس غیر انتفاعی خبری از حجاب معلم قران معلم پرورشی معلم ورزش ومحیطی برای ورزش وجو ندارد وخود به خود ...............
Iran, Islamic Republic of
حتمأ باید ی اتفاق سنگینی بواسطه وجود مخازن نفت در شهر یاسوج اتفاق بیفتد تا بعد چاره اندیشی بشه
هر چه زودتر دست به کار بشید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1