تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۵۴۷۲۲

بیانیه حزب کارگزاران لنده در محکومیت حملات تروریستی تهران

۰
کبنا ؛حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده طی یادداشتی در محکومیت حملات تروریستی تهران بیانیه ارسال کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
عملیات وحشیانه تروریستی «چهارشنبه هفدهم ۱۷ خرداد در دو نقطه تهران (حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی) که
با شکستن حریم خانه ملت، قلب مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را هدف قرار دادند، نمایش عریان سبوعیت جماعتی بود که کینه‌های خود از ایران و اسلام را بار دیگر آشکار کردند.
گشودن رگبار به روی مردم بی‌گناه و به خاک و خون کشیدن کسانی که تنها جرمشان، ایرانی بودن است، نشان از حقد و کینه‌ای عمیق دارد. کینه ای که ملت ایران در طول تاریخ بارها آن را چشیده و هربار که دشمنی با خیال خام دست اندازی به حریم این خاک یا تهدید امنیت مردمان این سرزمین، دست به چنین اقداماتی زده، در مقابل عزم و اراده و وحدت و همیت این مردم، زانو زده و با خفت از خیالات خام خود عقب نشینی کرده است
تروریست‌های داعشی که به نام شریعت تیغ تیز بر چهره نورانی دین مبین اسلام می کشند و خوی وحشی‌گری و سبعیت خود را به نمایش می گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های ایذایی و ددمنشانه نخواهند توانست جو نا امنی را در کشور با صلابت ایران حاکم کنند.
دست نشاندگان  باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل هر نیروی اهریمنی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید چون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد.
لذا حزب کارگزاران سازندگی شاخه لنده که زیرمجموعه استان و کشور می باشد این اقدام سخیف تروریستی را بشدت محکوم نموده و این مصیبت را به خانواده معظم ‌شهدای این حوادث و  مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت  می نماید.
هم چنین  بر خود لازم می‌دانیم از دلاوری‌های عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی و امنیتی که جان برکف در صحنه حاضر شده و با به هلاکت رساندن مهاجمان زبون به این غائله پایان دادند، تشکر و قدردانی نماییم.
امید است با اتخاذ تمهیدات لازم توسط  مسئولان ذیربط، تلاش های مذبوحانه گروه های تروریستی با شکست  مواجه شده و اجازه خودنمایی به دشمنان کشور عزیزمان ایران باردیگر داده نشود.»
" روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی شاخه لنده "
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1