کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه حزب کارگزاران لنده در محکومیت حملات تروریستی تهران

20 خرداد 1396 ساعت 16:46


حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده طی یادداشتی در محکومیت حملات تروریستی تهران بیانیه ارسال کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
عملیات وحشیانه تروریستی «چهارشنبه هفدهم ۱۷ خرداد در دو نقطه تهران (حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی) که
با شکستن حریم خانه ملت، قلب مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را هدف قرار دادند، نمایش عریان سبوعیت جماعتی بود که کینه‌های خود از ایران و اسلام را بار دیگر آشکار کردند.
گشودن رگبار به روی مردم بی‌گناه و به خاک و خون کشیدن کسانی که تنها جرمشان، ایرانی بودن است، نشان از حقد و کینه‌ای عمیق دارد. کینه ای که ملت ایران در طول تاریخ بارها آن را چشیده و هربار که دشمنی با خیال خام دست اندازی به حریم این خاک یا تهدید امنیت مردمان این سرزمین، دست به چنین اقداماتی زده، در مقابل عزم و اراده و وحدت و همیت این مردم، زانو زده و با خفت از خیالات خام خود عقب نشینی کرده است
تروریست‌های داعشی که به نام شریعت تیغ تیز بر چهره نورانی دین مبین اسلام می کشند و خوی وحشی‌گری و سبعیت خود را به نمایش می گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های ایذایی و ددمنشانه نخواهند توانست جو نا امنی را در کشور با صلابت ایران حاکم کنند.
دست نشاندگان  باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل هر نیروی اهریمنی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید چون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد.
لذا حزب کارگزاران سازندگی شاخه لنده که زیرمجموعه استان و کشور می باشد این اقدام سخیف تروریستی را بشدت محکوم نموده و این مصیبت را به خانواده معظم ‌شهدای این حوادث و  مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت  می نماید.
هم چنین  بر خود لازم می‌دانیم از دلاوری‌های عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی و امنیتی که جان برکف در صحنه حاضر شده و با به هلاکت رساندن مهاجمان زبون به این غائله پایان دادند، تشکر و قدردانی نماییم.
امید است با اتخاذ تمهیدات لازم توسط  مسئولان ذیربط، تلاش های مذبوحانه گروه های تروریستی با شکست  مواجه شده و اجازه خودنمایی به دشمنان کشور عزیزمان ایران باردیگر داده نشود.»
" روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی شاخه لنده "


کد مطلب: 254722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254722/بیانیه-حزب-کارگزاران-لنده-محکومیت-حملات-تروریستی-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1