تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۲۵۳۵۸۰

عده‌ای حادثه‌ای فولاد یاسوج را سیاسی جلوه دادند؛ با اخلاق منافات دارد

۳
۰
کبنا ؛پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی حادثه کارخانه فولاد بویراحمد با حضور استاندار و جمعی از مسولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اظهار نگرانی از حادثه کارخانه فولاد بویراحمد و تسلیت به خانواده های جانباختگان و اظهار همدردی با مصدوین این کارخانه، بر رسیدگی به وضع خانواده های جان باختگان و مجروحین و مشکلات پیش آمده در این کارخانه به چهار مورد مهم تاکید برد.
سیدموسی خادمی، رسیدگی به خانواده های داغ دیده جانباختگان و رسیدگی به مصدومان را از اولویت های نخست موضوع کارخانه فولاد بویراحمد دانست و بر تلاش بیش از پیش دستگاه های اجرائی مرتبط و صاحب کارخانه در این رابطه تاکید کرد.
رئیس ستاد تامین استان، تلاش و زمینه سازی برای ایمن سازی، کاهش و پیشگیری از چنین موارد و اتفاقی که در کارخانه بویراحمد رخ داد را نسبت به دیگر کارخانه ها و واحدهای صنعتی در استان از اولویت دوم کار دستگاه های مربوطه و صاحبان کارخانجات، بنگاه های تولیدی و اشتغالزا بیان کرد.
استاندار، بررسی و پیگیری قانونی و قضائی علت حادثه کارخانه فولاد بویراحمد ومعین شدن موضوع و شناسائی مقصر و یا مسببین و ارائه گزارش دقیق و شفاف به اطلاع افکار عمومی را سومین اولویت این مسئله بیان کرد.
رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، فراهم کردن زمینه برای راه اندازی مجدد کارخانه فولاد بویراحمد را با رعایت استانداردها، ایجاد اطمینان و ایمنی لازم از دیگر اولویت های این کارخانه دانست و تصریح کرد: رونق اشتغال، تولید و سرمایه گذاری که از برنامه های دولت است، باید در این کارخانه مدنظر قرار گیرد.
سید موسی خادمی حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید را از اولویتهای مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: در چند سال اخیر سیاستهای دولت در راستای حمایت از بخش خصوصی، رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی قابل تقدیر است.
وی در ادامه با گلایه از برخی افراد که منافع مردم و استان را با خواسته های گروهی گره می زنند افزود: عده ای با سیاسی جلوه دادن این حادثه سعی در ایجاد فشار و هجمه بر علیه دولت و بهره برداری بودند که اصلا با اخلاق اسلامی و عدالت منافات دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند این حادثه و کشته و مصدوم شدن عزیزان هم استانی برای همه ما دردناک و غیر قابل تحمل بود و همه ما را نگران و متاسف کرد، اما برخی ها نیز حادثه فولاد بویراحمد را با حوادث ناگواری همچون معدن زغال سنگ استان گلستان یا ساختمان پلاسکو تهران مقایسه کرده و در تلاش بودند با بزرگ جلوه دادن حادثه علاوه بر تشویش اذهان بیش از پیش احساسات و عواطف خانواده های داغدار را جریحه دار کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مجدداً با اظهار همدردی از خانواده های محترم داغدیده و عزادار و مصدومین و خانواده های محترم آنها بر تلاش همه دستگاه های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسلی خاطر و کاهش آلام و مصیبت های بازماندگان و مصدومین حادثه کارخانه  فولاد بویراحمد تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگی
Iran, Islamic Republic of
این افرادی که قضاوت می کنند هیچ کارهاند نه در شادی غم مستضعف پیداشان نمی شود ونه در گرفتاری محرومین فقط خودی نشان دهند وبرای انتخاب بعدی حرفی میزنند ودر سطح استان شناخته شده هستند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جدا مطالب استاندار برام تعجب آور است. خدایا خودت کاری برای این استان کن
حقیقت
United Kingdom
مدیر محترم کبنا چرا نظر ات نمیزنی نترس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1