تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۵۳۵۴۷

دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد برگزار ‌شد

۱
۰
کبنا ؛معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، پریسا راد افزود: این دوره با استقبال هنرمندان و فعالین  صنایع دستی صبح امروز ۱۱خردادماه ۹۶ در سالن اجتماعات محیط زیست استان برگزار شد.
وی با اشاره به نقش آموزش در تولیدات صنایع دستی اظهار کرد: با هدف دانش افزایی، توانمندسازی و بروزرسانی دانش شاغلین صنایع دستی با هدف رشد، بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی و صنایع دستی اقدام به برپایی دوره های آموزشی  کردیم.
معاون صنایع دستی و هنر های سنتی استان تعداد شرکت کنندگان در این دوره را بیش از ۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: هنرمندان تمام شهرستانهای استان در این دوره آموزشی حضور داشتند.
وی یاد آورشد: معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی به بانک جهت اخذ تسهیلات و بیمه کردن این  هنرمندان از برنامه های حمایتی اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  است.
راد در ادامه تصریح کرد: برای توسعه و احیاء صنایع دستی وکاربردی کردن، به روز شدن نوع تولیدات وکیفیت بالای آن برای دوام و قوام هنرهای دستی و سنتی، تلاش در ایجاد اشتغال همراه با  تأثیرگذاری مثبت  در روستا ها، رونق بازار فروش بهتر صنایع دستی، کمک به اقتصاد خانواده ها و توسعه استان برنامه های در خور توجهی را  در دست اقدام داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ریاضی 79
Iran, Islamic Republic of
همه ترک هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1