کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد برگزار ‌شد

11 خرداد 1396 ساعت 15:10


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، پریسا راد افزود: این دوره با استقبال هنرمندان و فعالین  صنایع دستی صبح امروز ۱۱خردادماه ۹۶ در سالن اجتماعات محیط زیست استان برگزار شد.
وی با اشاره به نقش آموزش در تولیدات صنایع دستی اظهار کرد: با هدف دانش افزایی، توانمندسازی و بروزرسانی دانش شاغلین صنایع دستی با هدف رشد، بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی و صنایع دستی اقدام به برپایی دوره های آموزشی  کردیم.
معاون صنایع دستی و هنر های سنتی استان تعداد شرکت کنندگان در این دوره را بیش از ۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: هنرمندان تمام شهرستانهای استان در این دوره آموزشی حضور داشتند.
وی یاد آورشد: معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی به بانک جهت اخذ تسهیلات و بیمه کردن این  هنرمندان از برنامه های حمایتی اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  است.
راد در ادامه تصریح کرد: برای توسعه و احیاء صنایع دستی وکاربردی کردن، به روز شدن نوع تولیدات وکیفیت بالای آن برای دوام و قوام هنرهای دستی و سنتی، تلاش در ایجاد اشتغال همراه با  تأثیرگذاری مثبت  در روستا ها، رونق بازار فروش بهتر صنایع دستی، کمک به اقتصاد خانواده ها و توسعه استان برنامه های در خور توجهی را  در دست اقدام داریم.


کد مطلب: 253547

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253547/دوره-آموزشی-شاغلین-صنایع-دستی-کهگیلویه-وبویراحمد-برگزار-شد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1