تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۵۲۲۸۱

تشکیل اکیپ‌های شبانه‌روزی بازدید از تاسیسات آبرسانی یاسوج و مادوان در ماه رمضان

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج، با اشاره برنامه‌های پیش‌روی آبفای استان همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان برای خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان در این ماه و مدیریت شبکه توزیع آب  اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور مدیریت توزیع آب و رضایت شهروندان در ماه رمضان کشیک‌های شبانه‌روزی شامل معاونت‌ها و مدیران مجموعه آب و فاضلاب تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: با تشکیل این کشیک‌ها و بازدیدهای مداوم از تاسیسات آب شرب شهرهای استان به خصوص در شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری نسبت به رفع مشکلات احتمالی  و آبرسانی به موقع تصمیمات و اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید منظم شبانه‌روزی  از تاسیسات، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و به موقع در مواقع اضطراری را از مزایای تشکیل تیم‌های کشیک و بازدید شبانه از تاسیسات آبرسانی دانست و گفت: در دو سال اخیر تشکیل این تیم ها در شهرهای  یاسوج و مادوان توسط آبفای استان نقش موثری در مدیریت شبکه آب در ماه رمضان داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان تمامی همت خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان  در ماه رمضان به کار خواهد بست تصریح کرد: شهروندان هرگونه کمبود و قطعی آب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات فوری در زمینه رفع مشکلات آبرسانی و کمبود آب انجام گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1