کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل اکیپ‌های شبانه‌روزی بازدید از تاسیسات آبرسانی یاسوج و مادوان در ماه رمضان

3 خرداد 1396 ساعت 11:40


سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج، با اشاره برنامه‌های پیش‌روی آبفای استان همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان برای خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان در این ماه و مدیریت شبکه توزیع آب  اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور مدیریت توزیع آب و رضایت شهروندان در ماه رمضان کشیک‌های شبانه‌روزی شامل معاونت‌ها و مدیران مجموعه آب و فاضلاب تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: با تشکیل این کشیک‌ها و بازدیدهای مداوم از تاسیسات آب شرب شهرهای استان به خصوص در شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری نسبت به رفع مشکلات احتمالی  و آبرسانی به موقع تصمیمات و اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید منظم شبانه‌روزی  از تاسیسات، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و به موقع در مواقع اضطراری را از مزایای تشکیل تیم‌های کشیک و بازدید شبانه از تاسیسات آبرسانی دانست و گفت: در دو سال اخیر تشکیل این تیم ها در شهرهای  یاسوج و مادوان توسط آبفای استان نقش موثری در مدیریت شبکه آب در ماه رمضان داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان تمامی همت خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان  در ماه رمضان به کار خواهد بست تصریح کرد: شهروندان هرگونه کمبود و قطعی آب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات فوری در زمینه رفع مشکلات آبرسانی و کمبود آب انجام گیرد.


کد مطلب: 252281

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252281/تشکیل-اکیپ-های-شبانه-روزی-بازدید-تاسیسات-آبرسانی-یاسوج-مادوان-ماه-رمضان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1