تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۵۰۳۶۱

حمایت طوایف بویراحمد از کیوان آشنا؛ فوتبال شهرداری یاسوج را احیا می‌کنم

۵
۰
کبنا ؛هر چه به روز جمعه نزدیک‌تر می‌شویم، هواداران کیوان آشنا از نامزدهای مدعی کسب پیروزی در انتخابات شورای شهر یاسوج، افزایش قابل توجهی پیدا می‌کنند.
به گزارش کبنا نیوز، کیوان آشنا که با چند وعده عملی به جوانان و مردم یاسوج توانست در کنار پشتوانه‌های قومی و فکری خود را در میان مدعیان ورود به شورای پنجم قرار دهد، این روزها با استقبال بسیار بیشتری هم مواجه شده است.
آشنا هم مورد حمایت چند طایفه بزرگ در یاسوج است و هم به شدت از سوی جریان فکری اصولگرایی حمایت می‌شود؛ او البته خودش نیز جوان است و کاریزمای لازم برای جلب نظر مردم و جوانان را دارد؛ چند وعده او از جمله احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج که یکی از آرزوهای جوانان و ورزش‌دوستان کهگیلویه و بویراحمدی موجب شده تا دامنه هواداران او فراگیرتر هم بشود.
استقبال گرمی که مردم در روز افتتاح ستاد او داشتند نشانه این نکته است که کیوان آشنا جای خود را در بین مردم باز کرده و او یکی از شانس‌های اصلی در بین هفت کرسی پارلمان محلی یاسوج در دوره پنجم است.
آشنا همچنین وعده داده است تا با احداث تله‌کابین بر فراز شهر یاسوج، زیباترین منطقه کشور را خلق کند و پول زیبایی و طبیعت دیدنی کهگیلویه و بویراحمد را با رونق گردشگری به سفره مردم بیاورد.
برنامه او برای افزایش حقوق و رفاهیات کارگران و کارکنان شهرداری نیز در این استقبال فزاینده از کیوان آشنا بی‌تأثیر نبوده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
با درود لطفأ بفرمایئد کدام طوایق از ایشان پشتیبانی نموده اند؟ در اینکه از ایشان استقبال خوبی انجام شده و طرفداران خوبی دارد شکی نیست ولی حمایت طوایف کی و کجا اتفاق افتاده است؟ اخبار می بایست کامل و بدون شک و تردید باشد.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
۲۰نفر جلوستاد نیست ؟من اصول گرا هستم وبه اصول گرای خود افتخارمی کنم ولی کی تاحال اینها اصول گرا شده اند ؟
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
ببخسید اونوقت با کدام پول ؟ پول و عوارضات سنگین این مردم ....
Iran, Islamic Republic of
تیم فوتبال کمر شهرداری را شکست اشتباه ترین کار شهرداری یاسوج داشتن تیم بود جناب اشنا معلومه ادم شورا نیستید حقوق کارگرهای فقیر شهرداری را پرداخت نمیکردند پول شهرداری را تیم شهرداری بر باد داد عوارض از مردم وصول بشه اون وقت بجای پرداختن حقوق رفتگرها و ساختن شهر یاسوج به برای فوتبال هزینه بشه شهرداری دایه دلسوز تر از مادر نیست جناب اشنا تربیت بدنه تیم بیاره
Iran, Islamic Republic of
تیم فوتبال خوبه، اماباتوجه به اینکه ورزش خود، دارای متولی است ودولت موظف به اداره آن است، سزاوارنیست شهرداری ازعوارضات مردم دراین شهرپرازمشکل که حتی حقوق رفتگران خودرابه دلیل هزینه های گزاف فوتبال ماهها نمی توانست پرداخت کندوتحت عنوان تیمی که ازنیروهای ورزشکار استان هم استفاده نمی شدومیلیاردی خرج های بیهوده به افرادمیکرد، وظیفه تربیت بدنی رابخواهدازمحل عوارضات مردم وپرداخت نکردن حقوق رفتگران به عهده بگیرد!!!!!!!!!!
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1