کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت طوایف بویراحمد از کیوان آشنا؛ فوتبال شهرداری یاسوج را احیا می‌کنم

27 ارديبهشت 1396 ساعت 11:18


هر چه به روز جمعه نزدیک‌تر می‌شویم، هواداران کیوان آشنا از نامزدهای مدعی کسب پیروزی در انتخابات شورای شهر یاسوج، افزایش قابل توجهی پیدا می‌کنند.
به گزارش کبنانیوز، کیوان آشنا که با چند وعده عملی به جوانان و مردم یاسوج توانست در کنار پشتوانه‌های قومی و فکری خود را در میان مدعیان ورود به شورای پنجم قرار دهد، این روزها با استقبال بسیار بیشتری هم مواجه شده است.
آشنا هم مورد حمایت چند طایفه بزرگ در یاسوج است و هم به شدت از سوی جریان فکری اصولگرایی حمایت می‌شود؛ او البته خودش نیز جوان است و کاریزمای لازم برای جلب نظر مردم و جوانان را دارد؛ چند وعده او از جمله احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج که یکی از آرزوهای جوانان و ورزش‌دوستان کهگیلویه و بویراحمدی موجب شده تا دامنه هواداران او فراگیرتر هم بشود.
استقبال گرمی که مردم در روز افتتاح ستاد او داشتند نشانه این نکته است که کیوان آشنا جای خود را در بین مردم باز کرده و او یکی از شانس‌های اصلی در بین هفت کرسی پارلمان محلی یاسوج در دوره پنجم است.
آشنا همچنین وعده داده است تا با احداث تله‌کابین بر فراز شهر یاسوج، زیباترین منطقه کشور را خلق کند و پول زیبایی و طبیعت دیدنی کهگیلویه و بویراحمد را با رونق گردشگری به سفره مردم بیاورد.
برنامه او برای افزایش حقوق و رفاهیات کارگران و کارکنان شهرداری نیز در این استقبال فزاینده از کیوان آشنا بی‌تأثیر نبوده است.

 


کد مطلب: 250361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/250361/حمایت-طوایف-بویراحمد-کیوان-آشنا-فوتبال-شهرداری-یاسوج-احیا-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1