تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۲۴۷۱۰۱

آب رسانی به ۶۵ روستای استان در دولت تدبیر و امید

۲
۰
کبنا ؛
دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به روستاها و به خصوص آبرسانی روستایی دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فیض الله پاسره مدیرعامل آبفای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از میزان اعتبارات تخصیصی صندوق توسعه ملی، ۳۸۱ میلیارد ریال برای مجتمع آب رسانی به استان اختصاص یافت.
پاسره افزود: با این میزان اعتبار ۱۸ مجتمع آبرسانی روستایی و ۷ پروژه تک روستایی جهت آبرسانی به ۴۷۳ روستا با پوشش قریب به ۱۰۷ هزار نفر از این خدمات بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به روستاها و به خصوص آبرسانی روستایی دارد، تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید ۶۵ پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در استان افتتاح شد. در ابتدای دولت تدبیر و امید شاخص بهره مندی از آب شرب در روستاهای استان حدود ۶۸ درصد بود که در حال حاضر این رقم ۷۳٫۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.
این مسئول بیان کرد: از تعداد هزار و ۶۷۶ روستا دراستان هزار و ۴۷۰ روستا دارای تأسیسات آبرسانی و همچنین ۲۰۶ روستا فاقد تأسیسات آبرسانی هستند. که تنها ۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در مجتمع های آب رسانی از آب شرب برخوردار خواهند شد.
پاسره با اشاره به سالم سازی آب برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید در استان، گفت: در راستای سالم سازی آب ۱۶ دستگاه الکترولیز نمک طعام با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در ۱۷۶ روستا ارائه شد و همچنین مجهزترین آزمایشگاه آب سالم با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: برون سپاری خدمات و نیروها نیز بخشی از اقدامات حدود ۴ ساله اخیر در راستای افزایش نظارت ها و بهبود کیفیت خدمات، افزایش سرعت کار و کوچک سازی شرکت بود.
مدیرعامل آبفای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۰۰ پروژه فعال آب رسانی روستایی با اعتبار بالغ بر هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال در استان عملیاتی شد، که ۶۰۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و قریب به ۲۲ هزار متر مکعب مخزن و نیز ۸ حلقه چاه از سایر مشخصات این پروژه ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل محترم و عزیز عنایت کنید آب روستایی فقیر لنده را قطع نکنند مردمو بزارید بحال خودشون تا بعد از انتخابات یه فرصتی بدید به مردم تا بعد از انتخابات یه عد ه ای دارند با ماشین شخصی تو روستاها میگردند میگن پول آب را پرداخت کنید
رک
Iran, Islamic Republic of
عجب مدیرایه ..داریم
همیشه نه بهاره
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1