تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۲۴۷۰۷۳

دانشی: احتمال ائتلاف اصولگرایان / خلقی‌پور: قالیباف در مناظره‌ها موفق‌تر عمل می‌کند

۵
۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود چند نامزد اصولگرا در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری مزایای متعددی دارد که یکی از آنها افزایش قدرت انتخاب مردم است.



به گزارش کبنا:، سیدعلی محمد دانشی، در نشست با خبرنگاران این استان در یاسوج اظهار داشت: البته احتمال اجماع و ائتلاف کاندیداهای اصولگرا تا زمان برگزاری انتخابات نیز دور از انتظار نخواهد بود.وی افزود: بحث وحدت و یکپارچگی اصولگرایان یک ضرورت و اصل مهم است و هر جناح و یا حزب سیاسی که دارای انسجام باشد در جذب آرای مردم و افکار عمومی موفق تر خواهد بود.
وی با اشاره به برپایی دور نخست مناظره نامزدهای انتخابات گفت: دور نخست مناظره نامزدهای ریاست جمهوری نقاط ضعف و قوتی داشت که اخلاق مداری، برنامه محوری، عقلانیت و توجه به وحدت ملی از نکات مثبت آن بود.
وی افزود: باید نقدهای مطرح شده در مناظره توسط نامزدهای انتخابات در چهارچوب اخلاق و باورهای دینی باشد و عدول از این موضوع مهم پذیرفتنی نیست.
وی انتخابات پیش رو را رویدادی مهم در سطح داخلی و خارجی خواند و گفت: حزب مؤتلفه اسلامی از ۱۵ سال قبل تاکنون برنامه مدون و جامعی با تلاش تیم کارشناسی برای اداره کشور و کاهش مشکلات آن تدوین کرده است.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نامزد انتخاباتی سوابق چشمگیر علمی و اجرایی دارد و خدمات ارزنده ای به نظام و کشور ارائه کرده است.
** قالیباف، برنده دور نخست مناظره بود
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: قالیباف برنده دور نخست مناظره نامزدهای ریاست جمهوری بود و توانمندی و تسلط وی بر امور مختلف تا حد زیادی بر مردم ثابت شد.
خلیفه خلقی پور پیش بینی کرد که قالیباف در دور دوم و سوم مناظرات نیز موفق تر از بقیه نامزدها جلوه کند.
وی افزود: قالیباف قصد حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را نداشت اما پس از درخواست قشرها و گروه های مختلف جامعه، در لحظات پایانی نام نویسی کرد.
خلقی پور اظهار داشت: به همین دلیل نیز پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور با تاخیر انجام شد.
وی افزود: اداره ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد باحضور تمامی سلایق و گرایش های سیاسی بوده و بر اساس ترکیب شورایی و خرد جمعی صورت می گیرد.
خلقی پور بیان کرد: قالیباف معتقد است که ستاد انتخاباتی وی خانه و قلب ملت ایران است و ستادهای انتخاباتی وی نیز در کهگیلویه و بویراحمد به طور خودجوش و بدون هیچ چشم داشتی اداره می شود.
وی افزود: با وجود دعوت از قالیباف برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد، هنوز سفر وی قطعی نیست و در صورت تحقق این سفر نیز، زمان دقیق آن نامعلوم است.
خلقی پور اظهار کرد: قالیباف همراه با برنامه جامع و مدون وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده و هدف اصلی وی خدمت به مردم و کاهش مشکلات کشور از جمله در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب خلقی فر فکرکنم موقع طوفان جهانگیری درمناظره تلویزیون خونت خاموش بود
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
کدوم طوفان؟؟توخودت اصلا نگاه کردی؟؟ ما فقط دستان ل..
Iran, Islamic Republic of
برادر کدام طوفان جهانگیری اونها که همش م...
روحانی بای بای
سفلی
Iran, Islamic Republic of
طوفان؟ هم صداقت .. و هم..! ..تکراری ...!
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1