کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشی: احتمال ائتلاف اصولگرایان / خلقی‌پور: قالیباف در مناظره‌ها موفق‌تر عمل می‌کند

12 ارديبهشت 1396 ساعت 19:43


رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود چند نامزد اصولگرا در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری مزایای متعددی دارد که یکی از آنها افزایش قدرت انتخاب مردم است.



به گزارش کبنا:، سیدعلی محمد دانشی، در نشست با خبرنگاران این استان در یاسوج اظهار داشت: البته احتمال اجماع و ائتلاف کاندیداهای اصولگرا تا زمان برگزاری انتخابات نیز دور از انتظار نخواهد بود.وی افزود: بحث وحدت و یکپارچگی اصولگرایان یک ضرورت و اصل مهم است و هر جناح و یا حزب سیاسی که دارای انسجام باشد در جذب آرای مردم و افکار عمومی موفق تر خواهد بود.
وی با اشاره به برپایی دور نخست مناظره نامزدهای انتخابات گفت: دور نخست مناظره نامزدهای ریاست جمهوری نقاط ضعف و قوتی داشت که اخلاق مداری، برنامه محوری، عقلانیت و توجه به وحدت ملی از نکات مثبت آن بود.
وی افزود: باید نقدهای مطرح شده در مناظره توسط نامزدهای انتخابات در چهارچوب اخلاق و باورهای دینی باشد و عدول از این موضوع مهم پذیرفتنی نیست.
وی انتخابات پیش رو را رویدادی مهم در سطح داخلی و خارجی خواند و گفت: حزب مؤتلفه اسلامی از ۱۵ سال قبل تاکنون برنامه مدون و جامعی با تلاش تیم کارشناسی برای اداره کشور و کاهش مشکلات آن تدوین کرده است.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نامزد انتخاباتی سوابق چشمگیر علمی و اجرایی دارد و خدمات ارزنده ای به نظام و کشور ارائه کرده است.
** قالیباف، برنده دور نخست مناظره بود
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: قالیباف برنده دور نخست مناظره نامزدهای ریاست جمهوری بود و توانمندی و تسلط وی بر امور مختلف تا حد زیادی بر مردم ثابت شد.
خلیفه خلقی پور پیش بینی کرد که قالیباف در دور دوم و سوم مناظرات نیز موفق تر از بقیه نامزدها جلوه کند.
وی افزود: قالیباف قصد حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را نداشت اما پس از درخواست قشرها و گروه های مختلف جامعه، در لحظات پایانی نام نویسی کرد.
خلقی پور اظهار داشت: به همین دلیل نیز پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور با تاخیر انجام شد.
وی افزود: اداره ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد باحضور تمامی سلایق و گرایش های سیاسی بوده و بر اساس ترکیب شورایی و خرد جمعی صورت می گیرد.
خلقی پور بیان کرد: قالیباف معتقد است که ستاد انتخاباتی وی خانه و قلب ملت ایران است و ستادهای انتخاباتی وی نیز در کهگیلویه و بویراحمد به طور خودجوش و بدون هیچ چشم داشتی اداره می شود.
وی افزود: با وجود دعوت از قالیباف برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد، هنوز سفر وی قطعی نیست و در صورت تحقق این سفر نیز، زمان دقیق آن نامعلوم است.
خلقی پور اظهار کرد: قالیباف همراه با برنامه جامع و مدون وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده و هدف اصلی وی خدمت به مردم و کاهش مشکلات کشور از جمله در زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.



کد مطلب: 247073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/247073/دانشی-احتمال-ائتلاف-اصولگرایان-خلقی-پور-قالیباف-مناظره-ها-موفق-تر-عمل-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1