تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۴۵۵۲۱

آسفالت کوچه‌های دهدشت، خدمت به مردم یا شوی انتخاباتی

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
سید ایمان تقوی
شهر دهدشت از جمله مناطقی است که کوچه‌ها و خیابان‌های آن اکثر مواقع دارای مشکلات عدیده‌ای از جمله آسفالت خراب، نبود آسفالت، آب گرفتگی و مواردی از این قبیل می‌باشد، که این امر همیشه با اعتراض و نارضایتی شهروندان شهر همراه بوده است.
شهروندان بارها به طروق مختلف این نارضایتی خود را به گوش مسئولین رسانده اند اما هیچگاه پاسخ دقیقی دریافت نکرده اند، همچنین ماجرای خرابی آسفالت یا عدم آسفالت کوچه و خیابان های دهدشت نیز تبدیل به سوژه ای کلیشه ای برای اصحاب رسانه شده است.
اما با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر، آسفالت کوچه ها و خیابان های سطح شهر به سرعت توسط شهرداری ها و شورای اسلامی شهر ، ترمیم و زیرسازی می شوند، که این سئوال را به وجود می آورد که چرا پیش از این مسئولین به بهبود شرایط آسفالت سطح شهر توجهی نداشتند؟
شورای شهر پیش از این توجهی به خرابی آسفالت کوچه ها و خیابان های سطح شهر و نارضایتی شهروندان نداشت، اما با نزدیک شدن به انتخابات شروع به ترمیم آسفالت سطح شهر کرده است.
به نظر شما با اینکه مدتها از آسفالت خبری نبود، نمی شد این آسفالت ها به حدود دو ماه بعد موکول می شد که شائبه انتخاباتی بودن نداشته باشد؟
حال اگر خدای ناکرده این آسفالت هایی که در حال انجام است(آن هم خیلی دیر که بایستی به خاطر کوتاهی ها گلایه کرد)، تبلیغاتی باشد و برخی افرادی که به واسطه مسئولیت داشتن، بخواهند آرای برخی شهروندان را از راه غیر معمول جذب کنند، به آنهایی که این امکان ویژه را در اختیار ندارند جفا نمی شود و اگر آرایی که کسب می شود به واسطه استفاده از امکانات دولتی باشد،  رأی مأخوذه چه حکمی دارد؟ هر چند آسفالت کردن تمامی نقاط شهر وظیفه است و بایستی انجام شود، ولی این سئوال بوجود می آید که: چرا الان و در آستانه انتخابات؟ تا حالا چه کار می کردیم؟
با توجه به ثبت نام و احساس وظیفه کردن اکثر اعضای فعلی شورای شهر برای دوره ی پنجم شوراها(به رغم داشتن فرصت چهارساله) به نظر شما این کارها تبلیغاتی است یا ...؟
در پایان گفتنی است که هرچند ترمیم و زیرسازی آسفالت کوچه ها و خیابان های دهدشت طرحی مثبت و رضایت بخش به شمار می آید، اما انجام این طرح در نزدیکی انتخابات شورای شهر، درحالی که پیش از این توجهی به آن نمی شد، می تواند سبب بروز نوع دیگری از نارضایتی در شهروندان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فولادیان...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این نوع اقدامات در این مواقع،سالهاست که فضای کشور خودمون رو بسان یک ویروس مسری احاطه کرده.احسنت برادر تقوی درسته به رغم فرصت ۴ساله الان......
واین به نظر من بدترین نوع ایدئولوژی مسؤلین به حساب میادکه باید کنار گذاشته بشه چرا که مسلماً ریا و تظاهرهستش.

"یاحق"
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کنه همه کسانی را که این ۴سال حق وحقوق مردم دهدشت راپایمال کردند وحالا هم عوام فریبی میکنند
روزبه عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
والا چه فایده این حرفها.الانم یه عده اجیر شده میان کامنت میزارن و محکومت میکنن.برادر عزیزم به نظرم خودتو رسوا نکنی بهتره.این جماعت سرشون زیر برفه و نمبخوان ببینن چه خبره.یه عده آدم ساده رو به بهانه ی طایفه ای بودن اجیر کردن که بشینن و منتقدین رو تو سایتها و شبکه های مجازی بکوبن.به هرحال باید صبر کرد تا این دوره ی آقایان تمام بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
برا شما باید با ۱۲۵تماس بگیرند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1