تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۴۵۲۲۸

۲۲ هکتار از اراضی دنا به دامن محیط زیست برگشت / پرداخت تمام مطالبات کارکنان اداره‌کل محیط زیست

۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده سند ۲۲.۶ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده دنا واقع در دلون سی‌سخت ابطال و در اختیار محیط زیست قرار گرفت و حکم قضایی رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی نیز صادر شده است.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید اسدالله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده محیط‌بانان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد که حین ماموریت زخمی شدند از طریق سازمان مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان دریافت کردند.
وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های تعریف شده در حوزه محیط زیست اختصاص یافت که با رایزنی‌های انجام شده از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این میزان اعتبار را به ۳ میلیارد تومان افزایش دادیم.
هاشمی ابراز کرد: همچنین در سفر رئیس جمهوری به این استان در سال گذشته افزون بر ۱۷۰ میلیون تومان خسارت به کشاورزان و باغداران خسارت دیده از طریق حیات وحش در نظر گرفته شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تمام مطالبات کارکنان این اداره در سال ۹۵ خبر داد و گفت: برای اولین بار به محیط‌بانان استان حق موبایل پرداخت شد.
هاشمی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده سند ۲۲٫۶ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده دنا واقع در دلون سی‌سخت ابطال و در اختیار محیط زیست قرار گرفت و حکم قضایی رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی نیز صادر شده است.
وی مهمترین فعالیت کارکنان محیط زیست در انتخابات پیش رو را تلاش برای حضور حداکثری مردم دانست و افزود: هیچ کدام از کارکنان این اداره کل حق استفاده از اموال بیت المال له یا علیه هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همدرد
Iran, Islamic Republic of
کاملا"درست گفته حق ماموریت یک ساله برای ۷۰ روز ۲۰۰ هزارتومان پرداخت کرده این یعنی پرداخت تمام مطالبات..................
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1