کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۲۲ هکتار از اراضی دنا به دامن محیط زیست برگشت / پرداخت تمام مطالبات کارکنان اداره‌کل محیط زیست

4 ارديبهشت 1396 ساعت 20:40


 
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده سند ۲۲.۶ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده دنا واقع در دلون سی‌سخت ابطال و در اختیار محیط زیست قرار گرفت و حکم قضایی رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی نیز صادر شده است.


به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید اسدالله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده محیط‌بانان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد که حین ماموریت زخمی شدند از طریق سازمان مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان دریافت کردند.
وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های تعریف شده در حوزه محیط زیست اختصاص یافت که با رایزنی‌های انجام شده از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این میزان اعتبار را به ۳ میلیارد تومان افزایش دادیم.
هاشمی ابراز کرد: همچنین در سفر رئیس جمهوری به این استان در سال گذشته افزون بر ۱۷۰ میلیون تومان خسارت به کشاورزان و باغداران خسارت دیده از طریق حیات وحش در نظر گرفته شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تمام مطالبات کارکنان این اداره در سال ۹۵ خبر داد و گفت: برای اولین بار به محیط‌بانان استان حق موبایل پرداخت شد.
هاشمی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده سند ۲۲٫۶ هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده دنا واقع در دلون سی‌سخت ابطال و در اختیار محیط زیست قرار گرفت و حکم قضایی رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی نیز صادر شده است.
وی مهمترین فعالیت کارکنان محیط زیست در انتخابات پیش رو را تلاش برای حضور حداکثری مردم دانست و افزود: هیچ کدام از کارکنان این اداره کل حق استفاده از اموال بیت المال له یا علیه هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.


کد مطلب: 245228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245228/۲۲-هکتار-اراضی-دنا-دامن-محیط-زیست-برگشت-پرداخت-تمام-مطالبات-کارکنان-اداره-کل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1