تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۴۴۲۳۹

مسئولان از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند

۱
۰
کبنا ؛

فرماندار بویراحمد گفت: از تمامی مدیران، مسؤولان و دهیاران و بخشداران انتظار داریم از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند.
 

به گزارش کبنا نیوز، سید محمدکاظم نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با استارت زدن کار انتخابات در کشور ستاد انتخاباتی شهرستان تشکیل و برنامه‌ها و جلسات مختلفی را اجرا کرده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بر اساس روزشمار انتخابات کار ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را انجام دادیم، گفت: خوشبختانه روند ثبت‌نام از شوراها به خوبی طی شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بررسی صلاحیت شوراهای شهر و روستا در مرحله نهایی است و طبق جدول زمانبندی شده نتایج صلاحیت شوراها از سوی هیأت نظارت به هیأت اجرایی اعلام می‌شود، گفت: ابلاغ نتایج صلاحیت‌ها به داوطلبان شوراهای شهر و روستا توسط فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

نظری زمان شروع تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده را ۲۱ اردیبهشت‌ماه لغایت ۲۷ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: داوطلبان شوراهای شهر و روستا قانون را ملاک عمل قرار دهند و تا قبل از شروع زمان تبلیغات و زمان پایان تبلیغات از هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنند.

وی  تاکید کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستا اجازه تبلیغات در ۲۸ اردیبهشت‌ماه را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تبلیغات با خاطیان برخورد می‌شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت اصل اساسی قانون تاکید کرد و گفت: از تمامی مدیران، مسؤولان و دهیاران و بخشداران انتظار می‌رود از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در پایان با تاکید بر اینکه امکانات شهرداری‌ها و دهیاری خاصی نباید برای تبلیغات کاندیدای خاصی استفاده شود، گفت: شهرداران و دهیاران آگاه باشند که مبادا برای رای آوری فردی از امکانات شهرداری و دهیاری‌ها سوء استفاده شود.



نام شما

آدرس ايميل شما

جک
Iran, Islamic Republic of
درو...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1