تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۲۴۴۰۴۲

کشف ۳۴۵۰۰ لیتر نفت و گاز قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۶ / رشد ۷ درصدی مصرف بنزین

۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عید امسال ۹ میلیون و ۶۶۸ هزار و نه لیتر بنزین توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز لطف‌الله مسعودی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد:بنزین سوپر در عید سال ۹۵، ۳۲۳ هزار و ۹۰ لیتر و در سال ۹۶، ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ لیتر توزیع شد.
وی افزود: نفت سفید در سال ۹۵، ۱۰۹ هزار لیتر و در سال ۹۶، ۳۹۲ هزار و ۹۰۰ لیتر توزیع شد.
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: نفت و گاز در سال ۹۵، دو میلیون و ۵۷۸ هزار لیتر و عید سال ۹۶، سه میلیون و ۸۵ هزار و ۴۰۰ لیتر توزیع کردیم.
مسعودی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴، هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین، دو هزار و ۲۰ لیتر نفت و گاز کشف کردیم و در سال ۹۵، نفت سفید ۲۱ هزار و ۵۰۰ لیتر و در سال ۹۶، ۳۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت و گاز کشف کردیم.
وی با اشاره به مصرف سوخت در سال‌های ۹۴ و ۹۵، اظهار کرد: نفت سفید؛ در سال ۹۴، ۲۳ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۹۹ لیتر، سال ۹۵، ۲۴ میلیون و ۲۱ هزار و ۶۰۰ لیتر مصرف کرذیم و همچنین در نفت و گاز سال ۹۴، ۱۴۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۳۶۰ لیتر و سال ۹۵، ۱۵۰ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۴۵۰ لیتر مصرف شده است که ۶ درصد در سال ۹۵ رشد داشتیم.
مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نفت کوره،در سال ۹۴، سه میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۰ لیتر و سال ۹۵، سه میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۰۰ لیتر مصرف شد که ۷ درصد کاهش داشتیم.
مسعودی افزود: در مصرف گاز CNG سال ۹۵ دو درصد افزایش داشتیم بطوریکه در سال ۹۴، ۸۰ میلیون ۲۳۵ هزار و ۳۶۶ مترمکعب و سال ۹۵، ۸۱ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۳۲۶ مترمکعب گاز CNG مصرف داشتیم.
وی به تأمین سوخت هوایی در این شرکت اشاره کرد و گفت: در فرودگاه یاسوج سال ۹۴، ۳۳۲ هزار لیتر برای ۲۷۷ فروند پرواز هواپیما و هلی کوپر تامین و سال ۹۵ ۳۶۴ هزار لیتر برای ۲۹۵ فروند پرواز نیز فراهم شد.
مدیرعامل شرکت نفت منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاز مایع در سال ۹۴، ۱۷ هزار و ۸۳۵ تن و سال ۹۵، ۱۸ هزار و ۶۳۰ تن با ۴ درصد افزایش توزیع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1