کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۳۴۵۰۰ لیتر نفت و گاز قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۶ / رشد ۷ درصدی مصرف بنزین

29 فروردين 1396 ساعت 16:47


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عید امسال ۹ میلیون و ۶۶۸ هزار و نه لیتر بنزین توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز لطف‌الله مسعودی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد:بنزین سوپر در عید سال ۹۵، ۳۲۳ هزار و ۹۰ لیتر و در سال ۹۶، ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ لیتر توزیع شد.
وی افزود: نفت سفید در سال ۹۵، ۱۰۹ هزار لیتر و در سال ۹۶، ۳۹۲ هزار و ۹۰۰ لیتر توزیع شد.
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: نفت و گاز در سال ۹۵، دو میلیون و ۵۷۸ هزار لیتر و عید سال ۹۶، سه میلیون و ۸۵ هزار و ۴۰۰ لیتر توزیع کردیم.
مسعودی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴، هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین، دو هزار و ۲۰ لیتر نفت و گاز کشف کردیم و در سال ۹۵، نفت سفید ۲۱ هزار و ۵۰۰ لیتر و در سال ۹۶، ۳۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت و گاز کشف کردیم.
وی با اشاره به مصرف سوخت در سال‌های ۹۴ و ۹۵، اظهار کرد: نفت سفید؛ در سال ۹۴، ۲۳ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۹۹ لیتر، سال ۹۵، ۲۴ میلیون و ۲۱ هزار و ۶۰۰ لیتر مصرف کرذیم و همچنین در نفت و گاز سال ۹۴، ۱۴۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۳۶۰ لیتر و سال ۹۵، ۱۵۰ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۴۵۰ لیتر مصرف شده است که ۶ درصد در سال ۹۵ رشد داشتیم.
مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نفت کوره،در سال ۹۴، سه میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۰ لیتر و سال ۹۵، سه میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۰۰ لیتر مصرف شد که ۷ درصد کاهش داشتیم.
مسعودی افزود: در مصرف گاز CNG سال ۹۵ دو درصد افزایش داشتیم بطوریکه در سال ۹۴، ۸۰ میلیون ۲۳۵ هزار و ۳۶۶ مترمکعب و سال ۹۵، ۸۱ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۳۲۶ مترمکعب گاز CNG مصرف داشتیم.
وی به تأمین سوخت هوایی در این شرکت اشاره کرد و گفت: در فرودگاه یاسوج سال ۹۴، ۳۳۲ هزار لیتر برای ۲۷۷ فروند پرواز هواپیما و هلی کوپر تامین و سال ۹۵ ۳۶۴ هزار لیتر برای ۲۹۵ فروند پرواز نیز فراهم شد.
مدیرعامل شرکت نفت منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاز مایع در سال ۹۴، ۱۷ هزار و ۸۳۵ تن و سال ۹۵، ۱۸ هزار و ۶۳۰ تن با ۴ درصد افزایش توزیع شده است.


کد مطلب: 244042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244042/کشف-۳۴۵۰۰-لیتر-نفت-گاز-قاچاق-کهگیلویه-بویراحمد-سال-۹۶-رشد-۷-درصدی-مصرف-بنزین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1