تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۶۹

تاجگردون: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

۱
۰
کبنا ؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌طور هم‌زمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
غلامرضا تاجگردون روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در بررسی و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مدنظر قرار می‌گیرد.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلفات و فعالیت‌های خلاف قانون را در تأیید صلاحیت داوطلبان لحاظ خواهد کرد و با متخلفان در فضای مجازی برخورد جدی می‌شود.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت کشور را به‌دقت مطالعه و مطابق با آن فعالیت کنند.
تاجگردون درزمینهٔ تخلفات انتخاباتی ازجمله خریدوفروش آرا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این‌گونه تخلفات نقض قانون بوده و به‌شدت با آن برخورد خواهد شد.
وی عنوان کرد: که بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور حال انجام است.
تاجگردون ابراز داشت: تا پایان فروردین سال جاری هیئت نظارت صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و ۲ اردیبهشت نیز نتیجه نهایی به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی گفت: نشر مطالبی درزمینهٔ تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تنها یک گمانه‌زنی است.
تاجگردون اظهار داشت: نتیجه نهایی تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هیئت نظارت ۲ اردیبهشت به فرمانداری‌ها اعلام و اعتراض کاندیداها نیز از سه تا ۶ اردیبهشت بررسی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
... داشت چطور میتونه جلوی تقلب رو بگیره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1