کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

26 فروردين 1396 ساعت 15:20


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌طور هم‌زمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
غلامرضا تاجگردون روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در بررسی و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مدنظر قرار می‌گیرد.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلفات و فعالیت‌های خلاف قانون را در تأیید صلاحیت داوطلبان لحاظ خواهد کرد و با متخلفان در فضای مجازی برخورد جدی می‌شود.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت کشور را به‌دقت مطالعه و مطابق با آن فعالیت کنند.
تاجگردون درزمینهٔ تخلفات انتخاباتی ازجمله خریدوفروش آرا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این‌گونه تخلفات نقض قانون بوده و به‌شدت با آن برخورد خواهد شد.
وی عنوان کرد: که بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور حال انجام است.
تاجگردون ابراز داشت: تا پایان فروردین سال جاری هیئت نظارت صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و ۲ اردیبهشت نیز نتیجه نهایی به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی گفت: نشر مطالبی درزمینهٔ تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تنها یک گمانه‌زنی است.
تاجگردون اظهار داشت: نتیجه نهایی تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هیئت نظارت ۲ اردیبهشت به فرمانداری‌ها اعلام و اعتراض کاندیداها نیز از سه تا ۶ اردیبهشت بررسی خواهد شد.


کد مطلب: 243269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243269/تاجگردون-تخلفات-انتخاباتی-فضای-مجازی-رصد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1