تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۲۴۱۹۹۲

انتقاد شدید امام جمعه سرفاریاب از بخشدار؛ منبع آب «سرفاریاب» به لجن‌زار تبدیل شده

۹
۰
کبنا ؛حجت الاسلام پژمان با انتقاد از بخشدار سرفاریاب گفت:وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

به گزارش کبنا نیوز از چرام، مشکل آب سرفاریاب مدت هاست که از بحث های داغ جلسات شورای اداری شهرستان چرام بوده و غلامحسین آتش سودا بخشدار سرفاریاب همیشه یکی از درخواست های وی از مسئولان شهرستانی و استانی همین موضوع مهم بوده است.

در چند هفته اخیر و بعداز کلنگ زنی بیمارستان چرام و مصاحبه یکی از سایت ها با امام جمعه سرفاریاب در خصوص حل مشکل آب این شهر،با واکنش شدید غلامحسین آتش سودا مواجه شد و ایشان اعلام کردند نباید خدمات دولت تدبیر و امید را دیگران به نام خود تمام کنند.

جدال رسانه ای امام جمعه سرفاریاب و بخشداز در خصوص آب سرفاریاب این هفته به نماز جمعه این شهر کشیده شد و حجت الاسلام پژمان به شدت از بخشدار و دولت انتقاد کرد.

 حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سرفاریاب ضمن تقدیر وتشکراز کسانی که خالصانه وبدون منت برای مردم کار می کنند افزود: برخی شعار می دهند ،گزارش می دهندو تبلیغات می کنند که کارهای زیادی در دولت تدبیر امید صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

امام جمعه سرفاریاب خطاب به بخشدار این شهر گفت: کدوم کار را دولت در سرفاریاب انجام داده است؟

پژمان افزود: روز سیزده بدر ترافیک پنج ساعته جاده سرفاریاب به دهدشت کجابودید واین مردم را نمی دیدید؟ تصفیه خانه آب سرفاریاب چه شد که مردم در حال حاضر دارند آب معدنی مصرف می کنند.

وی ادامه داد: چراطرح آب سرفاریاب راکد است در حالی که هزینه را از مردم دریافت کرده اید ، چرا به مردم پاسخ نمی دهید؟

پژمان با اشاره به اینکه منبع آب سرفاریاب به یک لجن زارتبدیل شده است، چرا جوابگو نمی باشید؟ گفت: وضع درمانگاه سرفاریاب رانمی بینید که هرروزبرای مردم مشکل ایجادمی شود.

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: من بعید نمی دانم اگردید، روزی خورشیدطلوع کرده بگویند به برکت دولت تدبیر وامید هست، اگرباران بارید بگویندبه برکت دولت تدبیر امید است.

وی در پابان گفت: چراسامانه مخابرات واینترنت در  سرفاریاب همیشه اوقات خراب هست؟ این به چه معناست؟ بدانید مردم آگاه و عاقلند و حواسشان جمع  است و خبر دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگراگ
Iran, Islamic Republic of
پس اگر وضع سرفاریاب اینگونه است سید موسی خادمی به چه امیدی دور بعد قصد کاندید شدن نمایندگی مجلس در آن حوزه را دارد .
Iran, Islamic Republic of
سازگار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سازگار باشید اقای امام جمعه .بخشداز سرفاریاب خیلی بیشتر از توانش برای سرفاریاب زحمت کشیدن.در ضمن اقای اتش سودا روز سیزده بدر تو اون ترافیک پنج ساعته حضور داشتن .انسان باید در برابر وجدانش سربلند باشه این بی انصافیه که این همه زحمت نادیده بشه .
اهل سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
جناب یا شما شهروند سرفاریاب نیستین یا جیره بگیر بخشدار هستین جناب بخشدار چه کار مفیدی انجام دادن بگویید همه مطلع بشن؟ در ضمن ایشون ترافیک ۱۳بدر را چهل دقیقه اعلام کردن در حالی که خود ما پنج ساعت تو ترافیک بودیم واین دروغ بزرگ فقط جهت این است که بگویند خدمات دولت زیاد بود و این ترافیک عادی بوده حضور بی ثمر داشتن مهم نیست که داخل ماشین دولت بشبنی نظاره گر باشی و این که بارون خیست نکن وجود ایشون لی ثمر است
یاهو
Iran, Islamic Republic of
دردولت بهارکجابودی که انتقادکنی اگردولت این همه کاردرسرفاریاب انجام نداده پس ازکجا انجام شده
فرزین کشاورز
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت امام جمعه محترم و بخشدار عزیز ...عزیزان اینجانب مدتی در خدمت شماها بودم .هر دو شما تلاش فراوان داشتین برای پیشرفت شهر سرفاریاب و در کل حوزه سرفاریاب .سعی شود بیش از پیش با برادری خارج از سیاست مشکلات را برطرف کنید این به هم خورده گرفتن برای دو سایه نشین سادات خوب نیست انشالله با تلاش مجدانه شماها سرفاریاب و در کل حوزه سرفاریاب رونق بیش از گذشته در زمینه پیشرفت خواهد داشت .نه اصلاحات نه اصول گرا گرهی از مشکلات برنمیدارد زمینه فراهم است هر دو سایه نشین هستین و در سایه یک کوه پهلو گرفته اید از فرصت استفاده از براردی سود و از پشتکار مردم بهره ببرید ...موفق باشید
ملکی
Iran, Islamic Republic of
آقای اهل سرفاریاب اگه خودتو نزنی به کوری همه کارها را می بینی حالا بفرض که کوری صدای این همه دستگاه های مختلف که در سرفاریاب گاز میکشن جاده باز میکنن صدای امبولانسها و .... را هم نمی شنوی ؟ معلومه واقعا بی انصافی
علامه
Iran, Islamic Republic of
جناب اهل سرفاریاب مگه ترافیک روزهای خاص فقط مختص سرفاریابه ؟ یعنی نشنیده ای توی کل دنیا بعضی روزها ترافیک اینقد سنگینه که جاده ها را حتی یکطرفه میکنن ولی تدبیر بخشدار با تدبیر و بسیج نیروهاپلیس و ناجا و امدادی در سرفاریاب در روز سیزده بدر باعث شد در ترافیک‌دوطرفه تنگ پیرزال حتی یه تصادف هم نشه ضمن اینکه رانندگان قانون شکن‌مسبب ترافیک‌بودند پس معلومه جنابعالی ...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای اهل سرفاریاب از جاده سرفاریاب هیچ تشریف نبردی یاسوج راهدارخانه. پلهای رودخانه و اسفالتشون. جاده دمه و اسفالتش . جاده پای بست و شرابگروه و اسفالتش . جاده درآخوند . گازرسانی سادات . گازرسانی پای بست و شرابگروه . تصفیه خانه همسون توی مسیر هستند بقیه را تشریف ببر بخشو بگرد می بینیشون البته اگه مثل.. خودتو نزنی به ندیدن
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
1