کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید امام جمعه سرفاریاب از بخشدار؛ منبع آب «سرفاریاب» به لجن‌زار تبدیل شده

19 فروردين 1396 ساعت 0:24


حجت الاسلام پژمان با انتقاد از بخشدار سرفاریاب گفت:وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

به گزارش کبنانیوز از چرام، مشکل آب سرفاریاب مدت هاست که از بحث های داغ جلسات شورای اداری شهرستان چرام بوده و غلامحسین آتش سودا بخشدار سرفاریاب همیشه یکی از درخواست های وی از مسئولان شهرستانی و استانی همین موضوع مهم بوده است.

در چند هفته اخیر و بعداز کلنگ زنی بیمارستان چرام و مصاحبه یکی از سایت ها با امام جمعه سرفاریاب در خصوص حل مشکل آب این شهر،با واکنش شدید غلامحسین آتش سودا مواجه شد و ایشان اعلام کردند نباید خدمات دولت تدبیر و امید را دیگران به نام خود تمام کنند.

جدال رسانه ای امام جمعه سرفاریاب و بخشداز در خصوص آب سرفاریاب این هفته به نماز جمعه این شهر کشیده شد و حجت الاسلام پژمان به شدت از بخشدار و دولت انتقاد کرد.

 حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سرفاریاب ضمن تقدیر وتشکراز کسانی که خالصانه وبدون منت برای مردم کار می کنند افزود: برخی شعار می دهند ،گزارش می دهندو تبلیغات می کنند که کارهای زیادی در دولت تدبیر امید صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: وقتی امام جمعه شهر دست به یقه مسئولین می شود جهت گرفتن حق مردم، بخشدار به جای این که قدردان باشد وحمایت بکند در سایت ها اعلام می کند که کارها را دولت انجام داده است.

امام جمعه سرفاریاب خطاب به بخشدار این شهر گفت: کدوم کار را دولت در سرفاریاب انجام داده است؟

پژمان افزود: روز سیزده بدر ترافیک پنج ساعته جاده سرفاریاب به دهدشت کجابودید واین مردم را نمی دیدید؟ تصفیه خانه آب سرفاریاب چه شد که مردم در حال حاضر دارند آب معدنی مصرف می کنند.

وی ادامه داد: چراطرح آب سرفاریاب راکد است در حالی که هزینه را از مردم دریافت کرده اید ، چرا به مردم پاسخ نمی دهید؟

پژمان با اشاره به اینکه منبع آب سرفاریاب به یک لجن زارتبدیل شده است، چرا جوابگو نمی باشید؟ گفت: وضع درمانگاه سرفاریاب رانمی بینید که هرروزبرای مردم مشکل ایجادمی شود.

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: من بعید نمی دانم اگردید، روزی خورشیدطلوع کرده بگویند به برکت دولت تدبیر وامید هست، اگرباران بارید بگویندبه برکت دولت تدبیر امید است.

وی در پابان گفت: چراسامانه مخابرات واینترنت در  سرفاریاب همیشه اوقات خراب هست؟ این به چه معناست؟ بدانید مردم آگاه و عاقلند و حواسشان جمع  است و خبر دارند.


کد مطلب: 241992

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241992/انتقاد-شدید-امام-جمعه-سرفاریاب-بخشدار-منبع-آب-لجن-زار-تبدیل-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1