تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۲۴۱۸۸۳

یک در برابر ۹۹

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جلال الدین نبی زاده
و در مکان هایی گفتگو رخ می دهد بارها شنیده ام و دیده ام که به طور مثال ابوالفتح چطور با اشتیاق می گوید من یک بویراحمدی گرمسیری ام و من از فرهنگ و او از شخصیت های مهم قومش و ما و شما و دیگران از محیط و فضای ریشه تان می گوییم .
در تهران که می نشینیم روی مبل یا به مشهد که رفته باشیم از زادگاهمان می گوییم با عشق یا خشم و تنفر یا هر احساس دیگری ؛ ولی ژنتیک است دوستان.
ما و شما هیچگاه نمی توانیم اصل و ریشه مان را نادیده بگیریم پس لطفن بیایید و از بحث بر سر اصول دست برداریم و به پیشرفت نگاهی عمیق تر بیندازیم.
من به عنوان یک شهروند و به عنوان یکی گچسارانی ها در مقابل شما نود و نه نفر به شما بگویم در صورتی به هر کدام از شما رای خواهم داد که در میان طایفه خود برگزیده باشید پس شما آرای طایفه تان را جلب کنید و حرفی برای گفتن داشته باشید. عرضه خود را روی داریه قومیت خودتان بریزید ، ببینیم چند مرده حلاج هستید.
ما گچسارانی ها در انتخابات شورا سابقه داشته‌ایم که همه هفت نفر به یک زبان سخن گفته اند و یا حتی پیش آمده که در یک جناح مانده‌ایم اما همدلی، همدلی دوستان تنها با هدف دستیابی به گچسارانی مدرن با زیرساخت هایی موثر برای چند قرن آینده به دست می آید.
پس شما ۹۹ نفر عزیز، بروید و با بزرگان و اهالی علم و سیاست و ریش سفیدهای طایفه تان مواجه شوید تا آنها از شما سوال بپرسند:
چرا؟
عرضه اش را داری؟
هدفت چیه؟
تو چنته چه داری؟
و شما ۹۹ نفر دوست داشتنی بدانید که ما طی این روزها شما را رصد می کنیم ، پس پرسش های ما را واضح پاسخ دهید . اگر طایفه تان نخواست شما را ، بکشید کنار و اگر شما را آن فرد تشخیص دادند: بسم الله
بمانید و بجنگید که باید از آتش رد شد تا عیار آدمی آشکار شود.
و در پایان روی سخنم با آنهاست که با چپ پر آمده اند: بدانید آنها که رای شان را فروخته بودند اعتراف کرده اند که خودشان را مفت فروخته اند پس اگر حرف تازه ای داری برای گفتن: بسم الله
نام شما

آدرس ايميل شما

م ب
Iran, Islamic Republic of
خودت می آمدی تا عیار خخودت نمایان شود!
دیلی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن ........کی از تو نظر خواسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کسی از شما نظر نخواسته.شماسیاست مدارید؟به بازیگری ات برس آقای بازیگر.تو رو چه به سیاست.
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت نوشتی
جواب حق
Iran, Islamic Republic of
وای بحال دیاری که تو تحلیلگرش باشی
جون خودت دیگه ازاین ..... ننویس
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا در بعضی از موارد ژ ننتیک خودشو نشون میده و هیچ ربطی به رشته و یا مدرک ندارد جلال عزیز و تمامی دیلی ها عزیز از بی سواد تا با سواد ژن سیاسی دارن وهمیشه دغدغه مشکلات هموتنان خود را دارند و تا زمانی که تشخیص ندهند خود وارد صحنه سیاست نمی شوند و فقط همکاری و همفکری منمایند ودر صورت لزوم وارد صحنه میشوند وهمانند زنده یاد نبی زاده که تا اخرین نفس ایستاد و شاید اگر اجل مهلت داده بود قطعا شرایط بهتری در گچسارن وجود داشت افراد و اشخاص بسیار با سیاست همچون صابری ها الا کرم پورها درودگر نژادها جعفریها وخیلی های دیگر وجود دارند که پشت صحنه و همیشه پیگیر مسایل سیاسی فرهنگی اجتماعی مردم هستند و لحضه که نیاز باشد اماده حضو ر هستند اقا جلال هم از همین قوم میباشد که اگر بداند نیاز به حضور در امر سیاست باشد با تمام توان وارد گود خواهد شد
بنگرو1
Iran, Islamic Republic of
جدیدا هنرمندان سیاستمدار شدند.... برو دنبال بازیگریت برادر
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1