کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک در برابر ۹۹

17 فروردين 1396 ساعت 22:43


جلال الدین نبی زاده
و در مکان هایی گفتگو رخ می دهد بارها شنیده ام و دیده ام که به طور مثال ابوالفتح چطور با اشتیاق می گوید من یک بویراحمدی گرمسیری ام و من از فرهنگ و او از شخصیت های مهم قومش و ما و شما و دیگران از محیط و فضای ریشه تان می گوییم .
در تهران که می نشینیم روی مبل یا به مشهد که رفته باشیم از زادگاهمان می گوییم با عشق یا خشم و تنفر یا هر احساس دیگری ؛ ولی ژنتیک است دوستان.
ما و شما هیچگاه نمی توانیم اصل و ریشه مان را نادیده بگیریم پس لطفن بیایید و از بحث بر سر اصول دست برداریم و به پیشرفت نگاهی عمیق تر بیندازیم.
من به عنوان یک شهروند و به عنوان یکی گچسارانی ها در مقابل شما نود و نه نفر به شما بگویم در صورتی به هر کدام از شما رای خواهم داد که در میان طایفه خود برگزیده باشید پس شما آرای طایفه تان را جلب کنید و حرفی برای گفتن داشته باشید. عرضه خود را روی داریه قومیت خودتان بریزید ، ببینیم چند مرده حلاج هستید.
ما گچسارانی ها در انتخابات شورا سابقه داشته‌ایم که همه هفت نفر به یک زبان سخن گفته اند و یا حتی پیش آمده که در یک جناح مانده‌ایم اما همدلی، همدلی دوستان تنها با هدف دستیابی به گچسارانی مدرن با زیرساخت هایی موثر برای چند قرن آینده به دست می آید.
پس شما ۹۹ نفر عزیز، بروید و با بزرگان و اهالی علم و سیاست و ریش سفیدهای طایفه تان مواجه شوید تا آنها از شما سوال بپرسند:
چرا؟
عرضه اش را داری؟
هدفت چیه؟
تو چنته چه داری؟
و شما ۹۹ نفر دوست داشتنی بدانید که ما طی این روزها شما را رصد می کنیم ، پس پرسش های ما را واضح پاسخ دهید . اگر طایفه تان نخواست شما را ، بکشید کنار و اگر شما را آن فرد تشخیص دادند: بسم الله
بمانید و بجنگید که باید از آتش رد شد تا عیار آدمی آشکار شود.
و در پایان روی سخنم با آنهاست که با چپ پر آمده اند: بدانید آنها که رای شان را فروخته بودند اعتراف کرده اند که خودشان را مفت فروخته اند پس اگر حرف تازه ای داری برای گفتن: بسم الله


کد مطلب: 241883

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/241883/یک-برابر-۹۹

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1