تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۴۱۶۰۳

گزارش تصویری دیدار نوروزی مدیران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛نشست دیدار نوروزی مدیران بخش‌های اقتصادی، روسای بانک‌ها، فعالان بخش خصوصی، تعاونی‌های دولتی و بخش خصوصی با استاندار در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بخش خصوصی به نمایندگی از حاضرین در این نشست، به استاندار کهگیلویه و بویراحمد دسته گلی تقدیم کردند.
تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل گردشگری، مدیرکل صنعت و معدن، مدیرکل کار و تعاون، نمایند بانک های استان، مدیرکل اقتصاد و دارائی، مدیرکل تامین اجتماعی و جمعی از معاونین و کارشناسان این بخش با سیدموسی خادمی، استاندار دیدار کردند.
سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک سال نو از موفقیت و کارنامه درخشان فعالیت و عملکرد یک ساله تیم اقتصادی استان در کسب رتبه نخست کشور در راستای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) تقدیر و تشکر کرد.
خادمی، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ با تلاش همه جانبه همه دستگاه های اجرائی استان به خصوص حوزه اقتصادی شامل بخش دولتی، بخش خصوصی و بانک های استان، کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست در کاهش نرخ بیکاری را بین همه استان های کشور کسب کرد.
وی عنوان کرد: کسب ابن مقام ارزشمند آن هم با فاصله زیاد با دیگر استان ها به میزان کاهش ۴/۴ درصدی و رسیدن از ۷ /۱۷ به ۳/ ۱۳ درصد نتیجه همدلی، هماهنگی، همکاری، تلاش و دلسوزی حوزه اقتصادی بخش دولتی، بخش خصوصی و سیستم بانکی بوده که جای شکرگزاری، تقدیر و تشکر فراوان دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: این آمار رسمی و از سوی مرکز آمار ایران ارائه شده که انگیزه و زمینه تلاش بیشتر را برای رونق و توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» نام گذاری شده، فراهم کرده است.
خادمی، تصریح کرد: حوزه اقتصادی عملکرد خوبی در تسهیل و رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات، کمک های یارانه ای، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید، واحدهای راکد و نیمه فعال و تقویت و توسعه برخی کارگاه های تولیدی داشته که نتیجه آن ایجاد اشتغال، افزایش تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان شد.
وی یادآور شد: این مهم نشان داد که هر جا در استان روی موضوعی متمرکز شویم، همدل و همراه و باهم باشیم موفق می شویم و اگر در همه کارها تدبیر و همت بیشتری شود، قطعا عقب افتادگی استان را در بخش های مختلف می توانیم جبران می کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: سال گذشته با وجود همه مشکلات، کشور از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار شد و برای نخستین بار نرخ رشد اقتصادی دو رقمی و تورم تک رقمی شد و این نتیجه مدیریت خوب در حوزه اقتصادی کشور بود.
وی تاکید کرد: باید از همین ابتدای سال با برنامه ریزی، سیاست گذاری و تلاش همه جانبه برای رونق اقتصادی، تولید، اشتغال و توانمندسازی بنیه اقتصادی مردم تلاش جدی، مستمر و پیگیر داشته باشیم.
خادمی، سال ۹۶ را سال آزمون بزرگ نام برد و اظهار داشـت: دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها ۲۹ اردیبهشت ماه را در پیش رو داریم و باید با مشارکت و حضور گسترده، شاهد انتخاباتی و انتخابی خوبی باشیم؛ چرا که کشور بیش از هر زمانی نیازمند رونق، پیشرفت، تعامل، اعتدال و امید است.
شایان ذکر است در این دیدار مسئولین استانی سال نو را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و از سیدموسی خادمی تجلیل شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

کیمیا
Iran, Islamic Republic of
آقای پاک ارتودنسی لازم داری جوانی اقدام کن
نن
Iran, Islamic Republic of
همه اش خوابند
ای داد وبیداد
Iran, Islamic Republic of
دیدار نوروزی مدیران است.. سال نو وعیده... اقای نوروزی اگه میشد اخمهاتو باز کنی بهتر نبود .. اینگاری طلبکاری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیرمحترم سایت ..
شما هم هر نظری را دوست داری بزن تو سایت .. تا الان دفاع میکردم از سایت شما . ولی حرفهایی که مردم درباره دوگانگی سایت شما میزنند صحت داره ...

بالای بختت .. نظر مردم را بزن تو سایت ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1