کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری دیدار نوروزی مدیران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

16 فروردين 1396 ساعت 11:05


نشست دیدار نوروزی مدیران بخش‌های اقتصادی، روسای بانک‌ها، فعالان بخش خصوصی، تعاونی‌های دولتی و بخش خصوصی با استاندار در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بخش خصوصی به نمایندگی از حاضرین در این نشست، به استاندار کهگیلویه و بویراحمد دسته گلی تقدیم کردند.
تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل گردشگری، مدیرکل صنعت و معدن، مدیرکل کار و تعاون، نمایند بانک های استان، مدیرکل اقتصاد و دارائی، مدیرکل تامین اجتماعی و جمعی از معاونین و کارشناسان این بخش با سیدموسی خادمی، استاندار دیدار کردند.
سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک سال نو از موفقیت و کارنامه درخشان فعالیت و عملکرد یک ساله تیم اقتصادی استان در کسب رتبه نخست کشور در راستای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) تقدیر و تشکر کرد.
خادمی، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ با تلاش همه جانبه همه دستگاه های اجرائی استان به خصوص حوزه اقتصادی شامل بخش دولتی، بخش خصوصی و بانک های استان، کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست در کاهش نرخ بیکاری را بین همه استان های کشور کسب کرد.
وی عنوان کرد: کسب ابن مقام ارزشمند آن هم با فاصله زیاد با دیگر استان ها به میزان کاهش ۴/۴ درصدی و رسیدن از ۷ /۱۷ به ۳/ ۱۳ درصد نتیجه همدلی، هماهنگی، همکاری، تلاش و دلسوزی حوزه اقتصادی بخش دولتی، بخش خصوصی و سیستم بانکی بوده که جای شکرگزاری، تقدیر و تشکر فراوان دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: این آمار رسمی و از سوی مرکز آمار ایران ارائه شده که انگیزه و زمینه تلاش بیشتر را برای رونق و توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» نام گذاری شده، فراهم کرده است.
خادمی، تصریح کرد: حوزه اقتصادی عملکرد خوبی در تسهیل و رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات، کمک های یارانه ای، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید، واحدهای راکد و نیمه فعال و تقویت و توسعه برخی کارگاه های تولیدی داشته که نتیجه آن ایجاد اشتغال، افزایش تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان شد.
وی یادآور شد: این مهم نشان داد که هر جا در استان روی موضوعی متمرکز شویم، همدل و همراه و باهم باشیم موفق می شویم و اگر در همه کارها تدبیر و همت بیشتری شود، قطعا عقب افتادگی استان را در بخش های مختلف می توانیم جبران می کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: سال گذشته با وجود همه مشکلات، کشور از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار شد و برای نخستین بار نرخ رشد اقتصادی دو رقمی و تورم تک رقمی شد و این نتیجه مدیریت خوب در حوزه اقتصادی کشور بود.
وی تاکید کرد: باید از همین ابتدای سال با برنامه ریزی، سیاست گذاری و تلاش همه جانبه برای رونق اقتصادی، تولید، اشتغال و توانمندسازی بنیه اقتصادی مردم تلاش جدی، مستمر و پیگیر داشته باشیم.
خادمی، سال ۹۶ را سال آزمون بزرگ نام برد و اظهار داشـت: دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها ۲۹ اردیبهشت ماه را در پیش رو داریم و باید با مشارکت و حضور گسترده، شاهد انتخاباتی و انتخابی خوبی باشیم؛ چرا که کشور بیش از هر زمانی نیازمند رونق، پیشرفت، تعامل، اعتدال و امید است.
شایان ذکر است در این دیدار مسئولین استانی سال نو را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و از سیدموسی خادمی تجلیل شد.


کد مطلب: 241603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241603/گزارش-تصویری-دیدار-نوروزی-مدیران-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1