تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۲۴۰۸۶۳

نارضایتی شهروندان و مدیران از پست بانک چرام/ ابهام در پرداخت هزینه قبوض انرژی‌؟

۹
۰
کبنا ؛نارضایتی شهروندان و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز از پست بانک چرام به جهت مشکلاتی که برای پرداخت قبوض واریزی برای آنها بوجود آمده است.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، این روزها شهروندان و مدیران شهرستان چرام نگرانی زیادی از عملکرد پست بانک چرام دارند که این نارضایتی در مصاحبه با مدیران آب، برق و گاز چرام به جهت مشکلاتی که در پرداخت قبوض در پست بانک چرام بوجود آمده، مشاهده می‌شود.
بعد از تماس‌ها و گزارش مردمی که مدت زیادی است وجود دارد به سراغ مدیران دستگاه‌های خدمات رسان رفتیم و ماجرای پول‌هایی که پرداخت می‌شود و دیر به حساب شرکت‌ها واریز می‌شود، پیگیری کردیم.
اقدام پست بانک موجب اعتراض شهروندان شده
شهباز علی پور مدیر شرکت گاز چرام در گفت و گو با کبنا نیوز در خصوص نارضایتی شهروندان و مشکلاتی که پست بانک چرام به وجود آورده، بیان کرد: قبوض گاز تاریخ مشخصی برای پرداخت دارند، اما مشکل این است که مشاهده می‌شود مشترکین برای پرداخت گاز بهای خود به پست بانک چرام مراجعه می‌کنند و علیرغم پرداخت پول گاز مصرفی خود اما متاسفانه این پول با تاخیر به حساب شرکت گاز واریز می شود.
وی افزود: نمی دانم جریان چیست و این کار باعث اعتراضات مردم شده و وقتی مشترک می آید شرکت گاز خیال می کند که مشکل از شرکت گاز یا مدیر و کارمندان در مساله دخیل هستند.
مدیر شرکت گاز ناحیه چرام  گفت:از مشترکین محترم خواهانیم که در خودپردازهای بانک ها قبوض گاز مصرفی خود را واریز کنند و اگر مشترکی به پست بانک رفت انتظار داریم مسئولان پست بانک چرام پرداختی های مشترکین را به روز به حساب شرکت گاز واریز کنند.
علی پور اظهار داشت: تاخیر ۲ الی ۳ ماهه در واریز پول مشترکین به حساب شرکت گاز موجب نارضایتی مردم و شرکت گاز شده و یک نوع تضاد و ناهماهنگی را در جامعه بوجود آورده چرا که قریب به ۵۰درصد مشترکین گاز چرام به پست بانک مراجعه می کنند.
وی تصریح کرد: به دلایل مختلف این پول به روز به حساب شرکت گاز وارد نمی شود و موجب شده که با وجود پرداخت مشترکین باز مبلغ بدهی در فیش بعدی بیاید .
اقدام پست بانک چرام موجب ضرر و زیان شرکت آبفا شده است
برای پیگیری  مشکلات شهروندان چرامی به سراغ آرمان حیدری مدیر آبفای شهری چرام رفتیم که وی و همکارانش ضمن تائید مشکلات بوجود آمده توسط پست بانک چرام برای شهروندان و این اداره بیان کرد:مواردی با  تاخیر زیاد ۲الی ۳ماهه داشتیم  به عنوان نمونه  یک نفر که ۱۸هزارتومان پول آب بهای خود را در پست بانک واریز کرده بود دیگر قید این پول را زد و دوبارهمجبور به پرداخت آب بهای خود  شد.Image result for ‫حیدری آب و فاضلاب چرام‬‎
مدیر آبفای شهری چرام گفت: این موارد و تاخیر در واریز پول های پرداختی مشترکین را از مسئول پست بانک چرام پیگیری کردیم که آنها دلایل بانکی را دخیل می دانستند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام پست بانک چرام موجب ضرر و زیان شرکت آب و فاضلاب می شود تاکید کرد: با این اقدام وصولی ها پائین می آید و چون ادارات خودگران هستیم این تاخیر در واریز پول به حساب شرکت دچار ضرر می شویم.
حیدری گفت:این تاخیر موجب می شود که مبلغ پرداختی مشترکین دوباره در قبض جدید نوشته و صادر شود که یک زحمت برای ارباب رجوع و مشترکین و همچنین موجب تنش و درگیری هایی شده که در این بین وقت کارمندان و مسئولان شرکت آبفا برای خدمت رسانی به سایر شهروندان هم گرفته می شود.
مدیر آب و فاضلاب شهری چرام تصریح کرد: متاسفانه چرام در پرداخت حضوری آب بها در استان رتبه اول را دارد که این کار هم موجب تلف شدن وقت مردم در صف و همچنین مشکلات پیش آمده برای شرکت و خودشان می شود و از مردم عزیز انتظار داریم با توجه به وجود دستگاه های خودپرداز بانک ها و همچنین نصب یک دستگاه پرداخت در محل این اداره قبوض خود را از این طریق واریز کنند.
تذکرات لازم را به پست بانک چرام دادیم.
مهرداد تابش نژاد مدیر شرکت توزیع برق ناحیه چرام با اشاره به تعداد مشترکین برق شهرستان چرام گفت:تعداد ۱۱هزار مشترک برق داریم که از این تعداد ۵هزار مشترک شهری و ۶هزار مشترک برق روستایی می باشند.
تابش نژاد:با اشاره به نارضایتی شهروندان از پست بانک چرام گفت:بله متاسفانه چنین مشکلاتی  از گذسته تاکنون بوجود آمد که تذکرات لازم به پست بانک چرام داده شد.
وی تصریح کرد:در سال گذشته مبلغی  قریب به ۶۸۸میلیون تومان توسط مشترکین شرکت برق چرام در پست بانک  واریز شد.
براساس این گزارش ،این اقدام پست بانک چرام علاوه بر نارضایتی شهروندان چرامی موجب تضییع حقوق بیت المال و همچنین تنش و درگیری در ادارات خدمات رسان می گردد که این امر هم به مردم ضرر می رساند و هم به ادارات در خدمات رسانی به شهروندان چرامی و از مسئولان ذیربط انتظار می رود در همین ابتدای سال به این موضوع ورود پیدا کرد و از تضییع حقوق شهروندان و بیت المال ممانعت بعمل آورند.
اقدام پست بانک چرام و تخلف احتمالی وی موجب بدبینی و سست شدن پایه های اعتماد مردم به نظام و همچنین دولت در شهرستان چرام  می شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا قبوض من همیشه در پست بانک پرداخت میشه و هیچ زمانی هم مشکلی بوجود نیومده . اگه پایه های نظام با یک قبض سست میشه واسفا
کذب است
Iran, Islamic Republic of
این گزارش کذب محض است و بزودی از کبنانیوز و خبرنگارش شکایت می شود. اطلاع دارم
پژم
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه مردم شهرستان چرام وحومه کسانی نیستند که اجازه دهند حقشان ضایع شود.
یه قبض مشکل دارداشتم که رفتم اداره و کارکنان اداره فرمودند که مشکل از پست بانکه،رفتم پست بانک و پیگیر شدم،
خانمی که کاربر پس بانک بود با اقای حیدری تماس تلفنی داشتن و بخاطر لحن حرف زدن من واینکه قضیه برام روشن بشه گوشی رو گذاشت روبلندگو و با اقای حیدری حرف زد
اقای حیدری فرمود از طرف یاسوج زیر فشارم که چرا ۶۰۰۰قبض اب دراین پست بانک واریز شده واین یک رکورده و ضعف برا اداره ،چون اداره بابت واریزی قبوض نزد شعب بانکی باید هزینه ای رو متحمل بشه
ودراخر به اقای حیدری گفت
جناب حیدری صداتون رو بلندگو بودو ارباب رجوها تمام مکالمات مارو شنیدند واین حرکت برا حفظ ابروی دفتربود.
دوبارا با اقای امامی یکی از مسئولین پست بانک یاسوج تماس گرفتن که اقای امامی فرمود بین ادارات فقط بحث ارسال ودریافت اطلاعاته ،وبحث پول نیست.
لطفا تا حقیقت کشف نشه پشت سرکسی حرف نزنین
حما
Iran, Islamic Republic of
احسنت مرحبا حیف دیر اطلا عرسانی کردی هشدار به عزیزی اموزش وبر ورش که بول صندوق فرهنگیان داده به همین بسث زودتر تا مشکلی بیش نومده بدش به بانک دولتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود برشما اینها چه کردند که همه دفاتر وشو ایدن
ufhs
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب کذب راست راست صدها نفر حاضرند شهادت دهند که فیش ها شان تا دور برداخت نشد درود بر سه مسوول روی حرفتان محکم بمانید هر چند دیر گفتید
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
بست بانک استان نظارت کنید تا ایطور نشه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بزودی خیلی حقایق معلوم میشه از این حقایق گفتن ها. ان شالله تو دادگاه این قضیه مشخص میشود
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم از خبرنگار ومسولینی که فرق پست بانک با دفاتر پیشخوان دولت رانمیدانند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1