تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۲۳۶۵۲۵

نقدی بر نظر یک به اصطلاح کارشناس در خصوص عملکرد «خادمی» و «مسعود حسینی»

۲۴
۰
کبنا ؛کمال صاحیان فر
بعد از انتشار متنی با عنوان «نظر یک کارشناس سیاسی در خصوص عملکرد «استاندار»؛ «مسعود حسینی» موفق‌تر از «خادمی» بود»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا نیوز به آن پاسخ داد که از منظر خوانندگان گرامی می گذرد؛

گفتن و نوشتن از رسانه ها و بویژه سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد تکراری شده است و ظاهرا این مسیر اشتباهی که سایت ها استان می روند و فعلا اصلاح پذیر نیستند.
قصد نداریم در این مقاله وارد این مبحث شویم که این خود حدیث مفصلی که مثنوی هفتاد من کاغذ است. چیزی که ذهن مخاطبان را درگیر کرده است یک اتفاق عجیب هر چند مسبوق به سابقه در سایت های استان است و آنهم مصاحبه یکی از به اصطلاح کارشناسان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با خود و اظهار نظر در مورد مسائل مدیریتی استان و تاسف بارتر درج آن در رسانه های استان است.
مصاحبه در اصول حرفه ای رسانه از مستدل ترین و مهم ترین این اصول محسوب می شود و لازم است در انجام این مهم حداقل هایی رعایت شود. از جمله اینکه مصاحبه کننده یک فرد حرفه ای باشد و امانت را رعایت کند و سعی کند تحت تاثیر علایق و خواسته های مصاحبه شونده قرار نگیرد. و دوم اینکه مصاحبه شونده یک فرد خاص با ویژگی های خاصی باشد یعنی اگر قرار است مصاحبه ای با یک کارشناس صورت گیرد ان کارشناس شناخته شده و صاحب آرا و نظر باشد و مهم تر از همه موضوع مصاحبه یک موضوع منطقی باشد و مصاحبه به دو ازهیجانات و ذوقیات اتفاق بیفتد .
حالا شما فرض کنید یک مصاحبه ای در یکی از سایت های استان ارایه شده است و نه تنها هیچ یک از این اصول در آن رعایت نشده است که در اتفاقی عجیب و می شود گفت منحصر به فرد مصاحبه کننده و مصاحبه شونده یک نفر هستند و وموضوع مصاحبه هم صرفا عقده و مشکلات فردی طرفین معادله است.
منطق حکم می کند که این مصاحبه جواب داده نشود چون چیزی خاصی هم گفته نشده است و صرفا یک کارمند معمولی در استانداری استان که با کلی تحقیق و پیگیری متوجه شدیم چنین شخصی کیست دنبال پست و جایگاه است و فکر کرده با این کار اولا می تواند دیگران و بویژه نگارنده را متوجه کند که «من هم هستم» و دوم هم تیری در تاریکی شلیک می کند و با طرفدار دولت جلوه دادن خود استاندار استان را تخریب می کند.
نگارنده مخالف نقد نیست که بر عکس از نقد استقبال می کند اما مطابق مقدمات بالا ما شاهد نقد نبودیم بلکه شاهد یک بدعت زشت در عرصه رسانه هستیم و هول و حرص مطرح شدن و دنبال جایگاه بودن از طریق رسانه های استان هستیم.
متاسفانه برخی بزرگواران شان پست و مسئولیت را نمی دانند و گمان می برند پست و جایگاه نیز همانند این فضای رسانه ای که می توانند در آن کارهای محیر العقول انجام دهند است که با یک هیاهو و «من من» کردن به جایی برسند.
کارشناس محترم قصه ما ظاهرا کارشناس عادی یکی از بخشداری های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است و با لطف و کرم لیدر جبهه پایداری به استاندرای آمده است و در این دولت هم خود را اعتدالی جا زده است تا به گمان خود غنیمتی عایدش شود اما دستش که رو شده است حالا به استاندار حمله می کند و سعی می کند حساب استاندار را از دولت جدا کند.
وی به کادرسازی ها در دولت قبل اشاره می کند .این اشاره منطقی است ولی باید خدمت جناب کارشناس دغدغه دار عرض شود نیروهایی که از جریان مقابل نام بردند افراد توانمند، سنگین و تحصیل کرده ای هستند و حد و حدود خود را می دانند و با زحمت و حفظ موضع و شخصیت اجتماعی خود توانستند خود را مطرح نمایند نه اینکه خودشان بلندگو بردارند و خود را جناب دکتر صدا بزنند. پس باید به ما حق دهند که ما شک کنیم به خیلی چیزها هم شک کنیم و شک می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به اصطلاح کارشناس ؟؟؟؟!!!! شما تا حالا دانشگاه اصفهان و دانشگاه تهران رو از نزدیک دیدی ک به آقای دکتر قائمی میگید به اصطلاح کارشناس ؟ گند مدیریتی خادمی به یادداشت های پر از خشم کاسه لیسان ناشناس پاک نمیشه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ادمی ک بصورت ناشناس یادداشت میره ترسو و منفعت طلبه . اقای به اصطلاح صالحیان فر عکس بذار تا شما رو بشناسیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خادمی خودش هم خودش رو قبول نداره اونوقت شما زور میزنید خادمی رو موفق جلوه بدید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما خودت کی هستی که به عالم و آدم حمله میکنی ؟ برای این یادداشت های خشمناک و آبکی و سرشار از کینه چقد بهت میدن ؟ خودتو معرفی کن تا درست و خسابی جوابتو بدیم ؟ هرکی انتقاد میکنه با یه یادداشت ابراز وجود می کنی ... ماشالله زبونت هم درازه . بدبختی اونجاست که ناشناسی مثل شما حرفه خبرنگاری رو اسیب شناسی میکنه . خدا شفات بده
جمالوووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
با این حساب فقط کمال کارشناسه نه؟
از نظر این آقا کمال مستعار که شهامت نداره با اسم اصلی خود مطلب بزنه هیشکی حق اظهارنظر نداره و فقط کمالو کارشناسه......
خخخخ
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال
کمال کمال کمال کمال......................
استانداری
Romania
بسیار متاسفم برای عقده گرایان که یکی از ضعف های خادمی هم میدان دادنبه افراد حسود و عقده ای بود و بعد در جوای جناب صالحیان فر که چقدر مزد گرفته تا پاچه خواری نموده گفته باشم که رزومه تحصیلی دکتر قائمی قابل مقایسه به خود خادمی نیست . ایشون در ممتاز ترین دانشگاه جمهوری اسلامی ایران با رتبه ممتاز تحصیل نموده ولی جنابعالی و جناب خادمی چه . برادر من استان سیاه ترین دوران مدیریتی خود در ۴ ساله اخیر داشته تو چون به اندازه کافی تطمیع شده ای لذا خوش بت گذشته .
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
می خوای اینگونه دامن زدن خادمی و تیمش رابه طایفه گری توجیه کنی . شما که دکتر قائمی از دوستانتون هست تحملش نمی کنید وای به احوال بقیه . شما اگر حاج حسینی را دیدید مورد وثوق جریان اصولگرایی در کل کشور بود چون از سال ۱۳۶۰ بعنوان بخشدار شروع کرد در سال ۸۴ به استانداری رسید ولی خادمی که اصلا هویت سیاسی اش برای دوستان خودش هم معلوم نیست . اصلا بگو خادمی اتاق فکر داره . طرح داشته . برنامه اش برای من بعد استان چیست .
پایداری
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه به ما. جبهه پایداری مثل امثال حمید رسایی...
محمد از چرا م
Romania
به نظرم خود نویسنده هم خودش نمی داند که چه خواسته بگوید.مگر نقد استاندار کار سختی است. اتفاقا عملکرد جناب خادمی آن قدر ضعیف بوده که جایی برای دفاع نگذاشته است. حالا اون شخص منتقد هر مسلکی که داشته محترم است اما این حق دارد که حرفش را بزند. فکر می‌کنی خود جناب خادمی چطور استاندار شده و چطوری فعلا مانده است. البته فکر نکنم این کامنت منتشر بشه. چون همه ترس دارند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برادر ارجمند استان کهکیلویه و بویراحمد در هیچ زمانی از تاریخ بشریت به اندازه این چند سال که موسی خادمی استاندار شده است تحقیر نشده و به نظر بنده شما باید عینک خود را از چشم بردارید و واقعیت را ببینید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خوب به هر جهت کارشناس مظلوم . درمانده . از درگاه خادمی رانده . عادی بخشداری مثلا سفیدار . اما با مدرک عالی ممتاز را که فقط جرمش این است که در دربار خادمی کسی را نداشته و راه ورود ندارد شناختیم حال جناب صالحیان فر لطف کند خود را معرفی نماید تا حداقل نسبتش با جناب استاندار . قومی . قبیله ای .طایفه ای . جغرافیایی . نسبی . سببی . پیمانکاری. همکاری . فکری . گروهی . جریانی و از همه مهمتر استخدام های فله ای چه بوده و مهمتر مهمتر مسئولیتش در اتاق فکر جناب آقای خادمی چه بوده . نکنه خیلی از این مصیبت های پیش آمده برای خادمی را ایشون و امثالهم بوجود آورده اند .
چرام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا واقعیت این است که مدیریت خادمی خلاف اصول اصلاح طلبان و شایسته سالاری است ایشان مدیری قوم گرا و ضعیف ترین استاندار تاریخ استان هستند.
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا واقعیت این است که مدیریت خادمی خلاف اصول اصلاح طلبان و شایسته سالاری است ایشان مدیری قوم گرا و ضعیف ترین استاندار تاریخ استان هستند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر باقر قایمی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران نفر اول دانشگاه تهران که با معدل ۱۹/۵ از تز دکترای خود دفاع کردند اگه ایشون کارشناس نیستند پس شما کارشناسید که حتی جرات اینکه اسم خودت را هم بگی ندارید
راستی می تونی در برابر دکتر قایمی از رزومه علمی خادمی هم بگید.
با انصاف
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز لطفا منتشر کن: این متن بالا نشون میده که واقعا شما همان طرفداران سرهنگ هستین که میگینگرسانه وسایت راه اشتباه میرن.بابا بنده خدا اون کارشناس که ماهم هنوز ازنزدیک ندیدیمش در متنش یکبار به شما توهین نکرده....ولی شما اینجا هزارتا لقب و توهین زشت بهش هدیه کردین....آخه به فرض اینکه اون قبلی یک کارشناس بی سواد و گمنام حالا شما با این همه توهین و لفظ رکیک و حمله به سایت.....
تعصبی حرف نزنیم و منصف باشیم
Iran, Islamic Republic of
انصافا من طرفدار خادمی نیستم ولی قائمی در این حد واندازه نیست که مصاحبه کنه
بابا ایشون اصلا کار سیاسی بلد نیست و درحد اندازه این‌کارها نیست صرفا میخواد خودش را به این شکلها مطرح کنه شاید کسی تحریکش میکنه که تو هم چیزی بگو
ایشون جوانان جریان اصولگرا راکه میفرمایند کسی شده اند باید بداند: آنه کلا از نوجوانی و جوانی در محضر و مکتب لیدر و صاحبنظران جریان آصول گرایی سیاست ورزی وکنشگری را پله پله اموختن و الان خود پدیده ای شده اند و زمان ظهور و بروز خود را میدانند از کار فرهنگی و مذهبی از نوجوانی دانشپذیری دانشورزی وکنشگری دراین حوزه ها نمودند وففقط فقط کار فرهنگی نمودند و راه ورسم آموختند
ع. ک
Iran, Islamic Republic of
دکتر قائمی عزیز

از بهترین دانشجویان کشور و از بهترین دانشجویان دانشگاه تهران بوده

ایشان ربته یک کنکور بوده است . بنابراین ایشان کارشماس نیست، اونی که کارشناس است شما هستی
صبای دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر قائمی، استناد بزرگ عرصه سیاستگذاری هستند

بردار ارجمند، به ادبیات مراجعه کن و مفاهیم کارشناس و دکتری تخصصی (اون هم رتبه یک سیاستگذاری دانشگاه تهران) را مطالعه کن

این کار شما باعث می شه که یک بار دیگه، این طوری شخصیت خودتون رو زیر سوال نبرید

من واقعا متأسفم برای کسانی که با اوج بی تدبیری، نام آور عرصه سیاستگذاری استان را به عنوان کارشناس قلمداد می کنند

آیا این نتیجه دارد، جز این که، باعث رواج توهین و تهمت به قشر تحصیل کرده استان می شود


تا حالا فکر کردید چرا همه نام آوران استان ما در خارج از استان هستند و موفق ترین مدیران در خارج از استان می باشند
سلام
Iran, Islamic Republic of
فک کنم این نگارنده از دانشجویان خادمی باشه که اینجوری خودشیرینی میکنه
بویراحمدی
Germany
میگم نگارنده جان اگه مخالف نقد نیستین په چرا تلعیدش کردین مارگون....ای ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شعور سیاسی و حتی شعور بین فردی هیچ ربطی به مدرک تحصیلی و اینکه طرف رفته تهران خونده نداره آقای قائمی یه چیزی دیده و بهش نرسیده ،تبعیدش نکردن مال همون جا بوده فعلا حرف زدن و برداشتش در حد همون بخشداریه ،آینجور آدمی ////رسیده برا جامعه واقعا خطرناکن
کارمند استانداری
Singapore
بخدا. که همکارشما شدم.این همه .... آخه مگه شما .. والا بالله طرف منتقد هم باسواده و هم باشخصیت و هم مودب. البته اولین نفر شجاع در استانداری بود. مثل ما.
..د.
خبرنگار
Netherlands
من نه طرفدار شما هستم و نه طرفدار اون به اصطلاح کارشناس به قول خودتون؛ ولی شما برادر کمال سبک حرف زدنتون زیبنده نیست وحتی خیلی رکیک و به دور از انسانیت بود. اینکه به همکارت در رسانه بگی عقده ای، و...واقعا شرم آوره.حداقل برو از طرفت حلالیت طلب کن
ناظمی
India
شما اصلاح طلبان وقتی اینطوری به همکارخودت حمله میکنی خدا را شکر. یادمه همین به اصطلاح کارشناس شما در منطقه خودش چقدر برای شما اصلاح طلبان تلاش کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1