تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۳۶۱۶۱

شورای اداری باشت برگزار شد / تمام ادارات در انتخابات طبق قانون عمل کنند (+عکس)

۳
۰
کبنا ؛سید مسعود حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان باشت، گفت: تمام اد ارات و دستگاه های شهرستانی طبق قانون موظف به همکاری در انتخابات هستند و با دستگاه های کم کار برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار باشت به امر انتخابات اشاره و افزود: انتخابات به عنوان ارکان دموکراسی در هر جامعه ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این امر برای کشور ما دو چندان است و در این راستا باید تلاش نماییم شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم شود تا دشمنان انقلاب همچون گذشته نا امید شوند.
حسینی افزود: تمام اد ارات و دستگاه های شهرستانی طبق قانون موظف به همکاری در انتخابات هستند و با دستگاه های کم کار برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار باشت به جلوگیری از ورود بیت المال به امر انتخابات اشاره و افزود:مدیران دستگاه ها و اداراتی که کارکنان آنها در انتخابات شوراها ثبت نام می کنند توجه نمایند تا از بیت المال سوء استفاده نشود و در راستای تبلیغات استفاده نشود.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: دستگاه های خدمات رسان و دستگاه هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش نمایید تا خدمات آنان شایبه انتخاباتی بودن نگیرد و در این زمینه ها روشنگری نمایند.
فرماندار باشت در بخش دیگری از سخنان خود به عید نوروز اشاره و افزود: تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا با معرفی شهرستان از بهرمنده های صنعت توریسم که ورود سرمایه است استفاده نماییم و تلاش کنیم تا گردشگران با خاطره ای خوش شهرستان را ترک نمایند و در مراحل بعد خود به عنوان مبلغی برای سفر به شهرستان باشند.
وی افزود: تمام دستگاه ها بویژه دستگاه های خدمات رسان و مرتبط تلاش نمایند تا بهترین شرایط برای مسافران و میهمانان در شهرستان فراهم شود.
فرماندار باشت با اشاره به اینکه جلسه فوق آخرین جلسه شورای اداری در سال ۹۵ می باشد افزود: مدیران دستگاه های شهرستانی گزارش عملکرد یک ساله خود را فراهم نمایند و تلاش کنند در سال آتی با برنامه ریزی بهتر وارد عمل شوند چرا که هیچ عملی بدون برنامه ریزی به نتیجه مطلوب ختم نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج ظفری
سید
Iran, Islamic Republic of
مه باشت جلسه شورای اداری داره .خخخخ
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقایون فرماندار پول اون میزی که نشستین بیان حساب و کتاب کنین
شما جیب مارو نزن جلسه اداری پیشکش
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1