کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شورای اداری باشت برگزار شد / تمام ادارات در انتخابات طبق قانون عمل کنند (+عکس)

21 اسفند 1395 ساعت 11:35


سید مسعود حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان باشت، گفت: تمام اد ارات و دستگاه های شهرستانی طبق قانون موظف به همکاری در انتخابات هستند و با دستگاه های کم کار برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار باشت به امر انتخابات اشاره و افزود: انتخابات به عنوان ارکان دموکراسی در هر جامعه ای از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این امر برای کشور ما دو چندان است و در این راستا باید تلاش نماییم شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم شود تا دشمنان انقلاب همچون گذشته نا امید شوند.
حسینی افزود: تمام اد ارات و دستگاه های شهرستانی طبق قانون موظف به همکاری در انتخابات هستند و با دستگاه های کم کار برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار باشت به جلوگیری از ورود بیت المال به امر انتخابات اشاره و افزود:مدیران دستگاه ها و اداراتی که کارکنان آنها در انتخابات شوراها ثبت نام می کنند توجه نمایند تا از بیت المال سوء استفاده نشود و در راستای تبلیغات استفاده نشود.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: دستگاه های خدمات رسان و دستگاه هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش نمایید تا خدمات آنان شایبه انتخاباتی بودن نگیرد و در این زمینه ها روشنگری نمایند.
فرماندار باشت در بخش دیگری از سخنان خود به عید نوروز اشاره و افزود: تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا با معرفی شهرستان از بهرمنده های صنعت توریسم که ورود سرمایه است استفاده نماییم و تلاش کنیم تا گردشگران با خاطره ای خوش شهرستان را ترک نمایند و در مراحل بعد خود به عنوان مبلغی برای سفر به شهرستان باشند.
وی افزود: تمام دستگاه ها بویژه دستگاه های خدمات رسان و مرتبط تلاش نمایند تا بهترین شرایط برای مسافران و میهمانان در شهرستان فراهم شود.
فرماندار باشت با اشاره به اینکه جلسه فوق آخرین جلسه شورای اداری در سال ۹۵ می باشد افزود: مدیران دستگاه های شهرستانی گزارش عملکرد یک ساله خود را فراهم نمایند و تلاش کنند در سال آتی با برنامه ریزی بهتر وارد عمل شوند چرا که هیچ عملی بدون برنامه ریزی به نتیجه مطلوب ختم نخواهد شد.


کد مطلب: 236161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236161/شورای-اداری-باشت-برگزار-تمام-ادارات-انتخابات-طبق-قانون-عمل-کنند-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1