تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۳۵۱۷۰

تکمیل آسفالت فاز اول ورودی محور قلعه رئیسی- دهدشت

۶
۰
کبنا ؛حیات پرواز عصر امروز در حاشیه بازدید از محور ورودی قلعه رئیسی به دهدشت اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم منطقه چاروسا مشکل جاده و به خصوص محور قلعه رئیسی به دهدشت است.
رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: این جاده در سالهای اخیر دارای مشکلات فراوانی از جمله تصادفاتی بود که در این مسیر رخ می داد که از جمله دارای پیچ تند، شیب زیاد، دست اندازی و عرض کم است که نیاز بود که این مسیر دچار دگرگونی و تغییر و تحول شود.
وی افزود: الحمدالله و با کمک دولت تدبیر و امید و مسوولان استانی و شهرستانی کار ساخت و بازگشایی این مسیر از دو سال پیش آغاز شد.
پرواز خاطرنشان کرد: فاز اول این مسیر به طول سه کیلومتر بود که از ورودی قلعه رئیسی از کنار پمپ بنزین این شهر آغاز و تا روستای مهرآباد ادامه داشت که به دلیل حجم و فشار کار و خاکبرداری زیاد بیش از دو سال ادامه یافت.
رئیس شورای اداری چاروسا ادامه داد: با کمک و همکاری پیمانکار این مسیر آسفالت آن از دو هفته پیش آغاز شده بود که امروز کار آسفالت آن به پایان رسید و زیر ترافیک رفت.
 
پرواز اضافه کرد: شاید این یک عیدی بسیار خوب برای مردم چاروسا و دیشموک بود که بتوانند از مسیر بسیار خوب استفاده کنند و همچنین برای سفر گردشگرانی که به این منطقه می آیند.
ولی شکوهی هم اعتبار فاز اول این مسیر را ۵۰میلیارد ریال دانست و گفت: امیدواریم با واگذاری اعتبار به پیمانکار شاهد شتاب کار باشیم.
وی یادآور شد: کار فاز دوم این مسیر هم از هفته آینده آغاز شده بود که چیزی قریب به ۵۰۰متر آن خاکبرداری شد که امیدواریم با تخصیص اعتبار توسط راه و شهرسازی هر چه سریع تر شاهد تکمیل فاز دوم این مسیر هم باشیم.
گفتنی است، این مشکل از دغدغه های اصلی مردم و امام جمعه قلعه رئیسی بود که چندین بار در خطبه نماز جمعه این شهر به این موضوع پرداخته شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
دوسال سه کیلومتر خسته نباشین واقعا. راستی خوب شد گفتی ازدوسال پیش شروع شده بود وگرنه عدل میومد افتتاحش میکرد اینو هم به حساب خودش میزاشت
.فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر حاج ولی شکوهی، مرد عرصه خدمت و شجاعت، تدارک الله، به خدمت ادامه بده انشاالله موفق باشی.
نفس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شکووووووووووووهی مرد ابر قدرت
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
تقریبا میشه روزی دومتر ونیم .خیلیه واقعا خیلیه روزی دومتر ونیم اووووه . بخدا با دست خالی هم کارمیشد زودتر تموم میشد بعد شکوهی میاد پیام تقدیر از نماینده میده برا سه کیلومتر .
Iran, Islamic Republic of
از قلعه رئیسی تا ابتدای تونل ۴۰ کیلومتر هست .کااااااش برنامه ای برای ساخت استانداری این محور داشته باشین تا مردم زجر کشیده چاروسا و دیشموک از نعمت مسیر بی خطر برخوردار گردند
جک
Iran, Islamic Republic of
والا اگر همه بخون مثل شکوهی کار کنن تا اخر الزمان جاده چاروسا تکمیل نیبو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1