کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکمیل آسفالت فاز اول ورودی محور قلعه رئیسی- دهدشت

17 اسفند 1395 ساعت 13:02


حیات پرواز عصر امروز در حاشیه بازدید از محور ورودی قلعه رئیسی به دهدشت اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم منطقه چاروسا مشکل جاده و به خصوص محور قلعه رئیسی به دهدشت است.
رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: این جاده در سالهای اخیر دارای مشکلات فراوانی از جمله تصادفاتی بود که در این مسیر رخ می داد که از جمله دارای پیچ تند، شیب زیاد، دست اندازی و عرض کم است که نیاز بود که این مسیر دچار دگرگونی و تغییر و تحول شود.
وی افزود: الحمدالله و با کمک دولت تدبیر و امید و مسوولان استانی و شهرستانی کار ساخت و بازگشایی این مسیر از دو سال پیش آغاز شد.
پرواز خاطرنشان کرد: فاز اول این مسیر به طول سه کیلومتر بود که از ورودی قلعه رئیسی از کنار پمپ بنزین این شهر آغاز و تا روستای مهرآباد ادامه داشت که به دلیل حجم و فشار کار و خاکبرداری زیاد بیش از دو سال ادامه یافت.
رئیس شورای اداری چاروسا ادامه داد: با کمک و همکاری پیمانکار این مسیر آسفالت آن از دو هفته پیش آغاز شده بود که امروز کار آسفالت آن به پایان رسید و زیر ترافیک رفت.
 
پرواز اضافه کرد: شاید این یک عیدی بسیار خوب برای مردم چاروسا و دیشموک بود که بتوانند از مسیر بسیار خوب استفاده کنند و همچنین برای سفر گردشگرانی که به این منطقه می آیند.
ولی شکوهی هم اعتبار فاز اول این مسیر را ۵۰میلیارد ریال دانست و گفت: امیدواریم با واگذاری اعتبار به پیمانکار شاهد شتاب کار باشیم.
وی یادآور شد: کار فاز دوم این مسیر هم از هفته آینده آغاز شده بود که چیزی قریب به ۵۰۰متر آن خاکبرداری شد که امیدواریم با تخصیص اعتبار توسط راه و شهرسازی هر چه سریع تر شاهد تکمیل فاز دوم این مسیر هم باشیم.
گفتنی است، این مشکل از دغدغه های اصلی مردم و امام جمعه قلعه رئیسی بود که چندین بار در خطبه نماز جمعه این شهر به این موضوع پرداخته شد.


کد مطلب: 235170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235170/تکمیل-آسفالت-فاز-اول-ورودی-محور-قلعه-رئیسی-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1