تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۳۳۳۷۴

تمامی ادارات بویراحمد موظف به اجرای قوانین و مقررات ایثارگران هستند

۳
۰
کبنا ؛

 
 
ظهر امروز جلسه معتمدین ایثارگران شهرستان بویراحمد به ریاست عبدالحمید پناهی- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار-، رئیس بنیاد شهید شهرستان و جمعی از معتمدین بویراحمد برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه خدمت‌رسانی به ایثارگران باید هدف تمام ادارات باشد، گفت: شهدا و جانبازان و آزادگان با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را به جامعه ما بخشیدن لذا جامعه ایثارگری متعلق به تمامی اقشار بوده و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها وظیفه همگانی است.جلسه
پناهی در ادامه با بیان اینکه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت جامعه اسلامی را از نفوذهای دشمن بیمه می‌کند، گفت: همه آحاد جامعه اعم از مسؤول و غیر مسؤول موظف به نشر ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وی با اشاره به موضوع جلسه ومصوبات قبل اذعان کرد: انتظار می‌رود مصوبات به صورت جدی پیگیری شود تا باری از مشکلات و کمبودهای جامعه ایثارگری کاهش یابد، این مسؤول تصریح کرد: تمامی ادارات موظف هستند قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران را اجرا کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در ۲۲ اسفند به مناسبت روز شهید برنامه‌هایی متناسب با این روز در سطح شهرستان برگزار می‌شود،یادآور شد: ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید نامگذاری شده و ابراز امیدواری کرد برنامه‌ها در خور شان شهدا برگزار شود.
پناهی تصریح کرد: در روز بزرگداشت شهدا به یاد هزار و ۸۰۰ شهید استان، ۱۸۰۰ نهال غرص می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه کاشت درخت علاوه بر خیرات دنیوی از جمله تداوم زندگی کیفی در زیست بوم سالم و توجه به محیط زیست است، افزود: بی شک به یاد شهدا نهال غرص کردن اذهان را معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دادن این راه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

زبان تند
Iran, Islamic Republic of
خوب است به خانواده های آنها توجه شود هر چند نهالهای کاشته شده هم چند صباحی از یاد خواهند رفت و خشک خواهند شد مانند ایثارگران و خانواده معزز شهدا اگر چنین نگویید ره بجایی نبرید ۰ حتی دست اندر کاران بنیاد هم قوانین رسمی را در خصوص آنها اجرا نمیکنند ۰ خدا خیرشان ندهد ۰
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چرا ما فقط حرف می زنیم و شعار می دهیم . در کدام دستگاه استان ایثار و ایثارگری جایگاه دارد .بابا باید پارتی داشت این حرفها فقط برچسب قانونی زدن است .
روستا
Iran, Islamic Republic of
جانبازان وشهدا که معلومند ولی نفهمیدیم ایثارگران کیا هسنندا یا مسعولی هم بهشون بهایی داده یانه ایا مسعولین ادارات قانون ایثکه اجرا کنند یارگران را می دانند یا در اداره شون دارند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1