کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمامی ادارات بویراحمد موظف به اجرای قوانین و مقررات ایثارگران هستند

8 اسفند 1395 ساعت 14:15




 
 
ظهر امروز جلسه معتمدین ایثارگران شهرستان بویراحمد به ریاست عبدالحمید پناهی- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار-، رئیس بنیاد شهید شهرستان و جمعی از معتمدین بویراحمد برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه خدمت‌رسانی به ایثارگران باید هدف تمام ادارات باشد، گفت: شهدا و جانبازان و آزادگان با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را به جامعه ما بخشیدن لذا جامعه ایثارگری متعلق به تمامی اقشار بوده و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها وظیفه همگانی است.جلسه
پناهی در ادامه با بیان اینکه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت جامعه اسلامی را از نفوذهای دشمن بیمه می‌کند، گفت: همه آحاد جامعه اعم از مسؤول و غیر مسؤول موظف به نشر ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وی با اشاره به موضوع جلسه ومصوبات قبل اذعان کرد: انتظار می‌رود مصوبات به صورت جدی پیگیری شود تا باری از مشکلات و کمبودهای جامعه ایثارگری کاهش یابد، این مسؤول تصریح کرد: تمامی ادارات موظف هستند قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران را اجرا کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در ۲۲ اسفند به مناسبت روز شهید برنامه‌هایی متناسب با این روز در سطح شهرستان برگزار می‌شود،یادآور شد: ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید نامگذاری شده و ابراز امیدواری کرد برنامه‌ها در خور شان شهدا برگزار شود.
پناهی تصریح کرد: در روز بزرگداشت شهدا به یاد هزار و ۸۰۰ شهید استان، ۱۸۰۰ نهال غرص می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه کاشت درخت علاوه بر خیرات دنیوی از جمله تداوم زندگی کیفی در زیست بوم سالم و توجه به محیط زیست است، افزود: بی شک به یاد شهدا نهال غرص کردن اذهان را معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دادن این راه می‌کند.


کد مطلب: 233374

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/233374/تمامی-ادارات-بویراحمد-موظف-اجرای-قوانین-مقررات-ایثارگران-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1