تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۲۳۲۳۹۹

تجمع مردم پاتاوه در جلوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱۵
۰
کبنا ؛
اعضای شورای شهر و معتمدین بخش پاتاوه شهرستان دنا ظهر امروز با تجمع در مقابل دانشگاه علوم‌ پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تعیین تکلیف وضعیت احداث بیمارستان در این بخش شدند.


تجمع مردم بخش پاتاوه


رئیس شورای شهر پاتاوه در این باره با اشاره به موقعیت جغرافیایی حساس و اولویت‌های بخش پاتاوه، اظهار داشت: سال گذشته چندین بار این موضوع را با مسئولان ارشد استان مطرح کردیم و خواستار کلنگ‌زنی بیمارستان شهر پاتاوه شدیم، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

رضا دلشادیان افزود: علاوه بر این، در دیداری که در وزارت بهداشت با مسئولان مربوطه داشتیم، آیتم‌های مهم برای احداث بیمارستان در یک منطقه را وسعت شهر و بخش، جمعیت و محرومیت عنوان کرده و گفتند رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان این اختیار را دارد که با توجه به این آیتم‌ها، نیازسنجی و کلنگ‌زنی بیمارستان را شروع کند.

 وی با بیان اینکه بخش پاتاوه همه این آیتم‌ها را دارد، خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به این خواسته مردم بخش پاتاوه شد.

 در پی این تجمع، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع معترضان اظهار داشت: باید نشستی با حضور استاندار، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای شورای شهر سی‌سخت و شهر پاتاوه برگزار و برای حل این مسئله چاره‌اندیشی شود.

پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: با توجه به جمعیت زیاد بخش پاتاوه، احداث بیمارستان باید بین دو شهر پاتاوه و سی‌سخت تقسیم شود، زیرا هم سی‌سخت به عنوان مرکز شهرستان و هم شهر پاتاوه به‌عنوان بخش دارای جمعیت غالب شهرستان نیاز به احداث بیمارستان دارند.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیمارستانی که به اسم سی سخت به تصویب رسید بخاطر ایجاد تفرقه ای که نامحترمان برای جمع کردن رای ایجاد کردند حالا پس از سالها کماکان بلاتکلیفه.
ارشد روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
الان که ...ی هر کی به هر کی شده مردم پاتاوه هم حق دارند که دنبال سهم خودشون باشند. چون هیچی براساس ضابطه نیست فقط فشار و چانه زنی البته با اهرم فشار سیاسی نمایندگان و سهم خواهی.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ، تقلید از سی سختی ها.خخخخخخ. واقعا متاسفم
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
با این حساب وزارت نفت باید در خوزستان و گساورزی در مازندران و هر کدام متناسب با یک منطقه بایستی در ان منطقه باشد نه در پایتخت ، منکر نیاز همه شهرستان نیستیم ول اول مرکز شهرستان بعد توابع ، منصفانه قضاوت کنید ، عرماندار مسافری است که چند ثبتیی در این شهر می ماند و می ود ، و تا حدودی هم بر تساس قوم گرایی حرف می زند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
جوانان زیادی در جاده های بخش پاتاوه تصادف می کنند که تا بخوان به یاسوج برسانند فوت می کنند واقعآ باید تبعیض کنار گذاشته شود و برای احداث بیمارستان اولویت بندی گردد
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
باید به حال و روز این روزهای علوم پزشکی استان ... اوج بی ..
Iran, Islamic Republic of
شهر و بخش پاتاوه بیش از ۵٠ هزار جمعیت دارد و بخش مارگون،دارشاهی،توت نده،زیلایی،بهرام بیگی و...از خدمات بخش پاتاوه استفاده میکند ک این جمعیت بیش از ١٠٠ هزار جمعیت را در بر می گیرد.پس اگه حق و عدالتی باشد این بیمارستان حق مردم بخش پاتاوه می باشد،اگه عم حقی وجود ندارد ک...
Iran, Islamic Republic of
جمعت بخش مرکزی سی سخت کمتر از ۵ هزار تا می باشد و بیشتر از اینکه شبیه شهرستان باشد شبیه ی روستا هست
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ما پاتاوه ایها متاسفانه درست فکر نمیکنیم.ما جاده هامون خراب است و باید زیر ساخت جاده را درست و ایمن کنیم که کشته و زخمی ندهیم. والا اگر ۱۰ بیمارستان داشته باشیم ولی هیمن قدر و در آینده بیشتر کشته بدهیم چه فایده دارد.مسئله را باید ریشه ای حل کنیم.باید زیرساخت هایمان مثل جاده اصفهان را ایمنتر کنیم تا ما و فرزندانمان در آینده کشته نشویم.بیمارستان به چه دردمان میخورد وقتی میریم زیر تریلی و درجا کشته میشویم .پس بیایید درست و ریشه ای فکر کنیم خصوصا شما شورای شهر و معتمدین و ریش سفیدان.ما نباید بگوییم بیشتر کشته و زخمی میدیم پس بیمارستان میخوایم.باید بگوییم جلوی زخمی و کشته شدن را از طریق زیرساخت خوب و قوی حل کنیم نه بیمارستان .
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یه سی سختی و ساکن سی سخت به شخصه حاضرم فرمانداری بدن پاتاوه و مرکزیت سی سخت رو کنسل کنن .بدبختی ما مردم سی سخت اینه که تمام کسانی که امروزه در راس امور دانشگاه و استانداری قرار گرفتن همه از این دیار هستن اما دریغ از یه جو غیرت
سی سختی متاسف
Iran, Islamic Republic of
عزیزان پاتاوه ای کسی منکر حق بیمارستان برای پاتاوه نیست. شما دلایل خودتون رو دارید ما هم دلایل خودمون. اولاً: اول بیمارستان برای سی سخت تصویب شده، دوماً بر خلاف یاوه گویان که میگن جمعیت سی سخت ۳هزار یا ۵ هزار نفره فقط باید تاسف خورد، در شرایطی هست که حتی خود پاتاوه ای ها هم میتونن از امکانات سی سخت استفاده کنن، حالا اهالی بیاره، کریک، توت نده، کره، کوخدان، دهنو، مردم پادنا و مسافران و گردشگران هم کنارش در نظر بگیرید، سوما سی سخت مرکز شهرستانه، چهارماً جاده دسترسی سی سخت به یاسوج وضعش از جاده دسترسی پاتاوه که از مسیر یاسوج اصفهان استفاده میکنید افتضاح تره و بهتره که مرکز بیمارستان خوبی در سی سخت باشه. و دلایل زیاد دیگری که وجود داره. بحث اینه که شماها میگین نباید بیمارستان بره سی سخت، و فقط میشه برای این دیدگاه تاسف خورد. اما مردم سی سخت میگن همونطور که ماها از سال ۷۰ دنبال این قضیه بودیم و سالهای ۸۷ تا ۸۹ قطعیش کردیم و به خاطر اهمال کاری مسئولین این بیماستان زده نشد، شما هم باید دنبال گرفتن مجوز برای پاتاوه باشید. نه اینکه بعد از اعتراض مردم سی سخت شما هم برید اعتراض کنید که یعنی نباید بیمارستان برای سی سخت بزنید و برای ما بزنید. امیدوارم شما هم به حقتون برسید.
United States
اینایی که میان جمعیت ها رو اینطوری نشون میدن فازشون چیه، انگار چیز پنهانیه. اینجور که اینا میگن نود درصد جمعیت استان تو پاتاوست.
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
کبنا پیامها را گزینشی میزنی ؟؟!! از شما انتظار نداشتم .
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مشکل دنا فرمانداره اگر فرماندار عوض بشه شهرستان دنا..واهد شد
باگ پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک پاتاوه ای ساکن باگ با نظر شماره ۷ موافقم.ما باید زیرساختهایمان مثل جاده اصفهان و حاشیه رودخانه و... را ایمنتر کنیم تا مسئله کشته و زخمیهای حوادث پاتاوه ریشه ای حل شود.ریشسفیدان و شورای ما به دنبال بیمارستان هستند تا وقتی کشته شدیم ببرمون بیمارستان و در سردخانه آن.اکنون باید به فکر آینده باشیم .وجلوی حوادث آینده را بگیریم.والا سرماخوردگی وسردرد دیگر نیازی به دکتر ندارد.با خرید دارو حل میشود.ولی کشتار فجیع در رودخانه و جاده اصفهان بلای جان ما پاتاوه ای هاست.پس منتقی باشیم که بیمارستان به درد ما نمیخورد.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1