کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع مردم پاتاوه در جلوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

7 اسفند 1395 ساعت 20:28



اعضای شورای شهر و معتمدین بخش پاتاوه شهرستان دنا ظهر امروز با تجمع در مقابل دانشگاه علوم‌ پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تعیین تکلیف وضعیت احداث بیمارستان در این بخش شدند.


تجمع مردم بخش پاتاوه


رئیس شورای شهر پاتاوه در این باره با اشاره به موقعیت جغرافیایی حساس و اولویت‌های بخش پاتاوه، اظهار داشت: سال گذشته چندین بار این موضوع را با مسئولان ارشد استان مطرح کردیم و خواستار کلنگ‌زنی بیمارستان شهر پاتاوه شدیم، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

رضا دلشادیان افزود: علاوه بر این، در دیداری که در وزارت بهداشت با مسئولان مربوطه داشتیم، آیتم‌های مهم برای احداث بیمارستان در یک منطقه را وسعت شهر و بخش، جمعیت و محرومیت عنوان کرده و گفتند رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان این اختیار را دارد که با توجه به این آیتم‌ها، نیازسنجی و کلنگ‌زنی بیمارستان را شروع کند.

 وی با بیان اینکه بخش پاتاوه همه این آیتم‌ها را دارد، خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به این خواسته مردم بخش پاتاوه شد.

 در پی این تجمع، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع معترضان اظهار داشت: باید نشستی با حضور استاندار، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای شورای شهر سی‌سخت و شهر پاتاوه برگزار و برای حل این مسئله چاره‌اندیشی شود.

پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: با توجه به جمعیت زیاد بخش پاتاوه، احداث بیمارستان باید بین دو شهر پاتاوه و سی‌سخت تقسیم شود، زیرا هم سی‌سخت به عنوان مرکز شهرستان و هم شهر پاتاوه به‌عنوان بخش دارای جمعیت غالب شهرستان نیاز به احداث بیمارستان دارند.




کد مطلب: 232399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/232399/تجمع-مردم-پاتاوه-جلوی-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1